درتسریع اتمام پروژه های شهری تلاش خواهیم کرد

درتسریع اتمام پروژه های شهری تلاش خواهیم کرد

خبرگزاری تسنیم: شهردار منتخب ایلام گفت:تمام تلاش خود را با همکاری مجموعه شهرداری به کار می بندیم و در جهت تسریع اتمام پروژه های شهری تلاش می کنیم.

حبیب اله منصورپور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار کرد:بعد از انتخاب بنده به عنوان شهردار توسط اعضای محترم شورای شهر ایلام، منتظر جواب وزارت هستیم که در پی آن ریز برنامه ها به اطلاع مردم شریف ایلام خواهد رسید.

وی افزود:سعی می کنیم که استفاده بهینه را از فضاهای موجود اهم از فضاهای سبز،پارک ها و شهربازی را داشته باشیم.

شهردار منتخب ایلام تصریح کرد: تجهیز پارک بانوان با مبلمان شهری و وسایل بازی و ورزش نیز در اولیت اولیه کارها خواهد بود.

وی گفت: امیدوارم با همکاری مجموعه شهرداری و سایر ارگان های مرتبط در تسریع پروژه های شهری اقدام کنیم تا مردم در رفاه بیشتر و بهتری باشند.

منصورپور اظهار کرد: اجرای کمربند سبز شهر به منظور افزایش سرانه فضا سبز و همچنین مشخص کردن و نگهداری و حفظ حریم شهری نیز حتما انجام می شود.

وی افزود:تغییر در کاربردی بعضی از فضاهای شهر با همکاری اداره راه و شهرسازی استان به منظور استفاده بهینه از فضاهای موجود در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان محترم حتما انجام می شود.

شهردار منتخب ایلام تصریح کرد:برای رسیدن به یک فضای شهری ایده آل و زیبا باید با تلاش همگانی و در کنا هم عمل کنیم و خدمت رسانی به مردم را انجام دهیم.

وی گفت: از مسئولان استانی امر انتظار می رود که توجه بیشتری ر ابه شهرداری داشته باشند تا مردم در شهری امن،زیبا و پاکیزه زندگی کنند.

انتهای پیام / ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon