اقتدار پلیس در سایه مردم داری و قانون گذاری است

اقتدار پلیس در سایه مردم داری و قانون گذاری است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی ایلام گفت: مردم یکی از ارکان مهم امنیت در جوامع بشری هستند، امنیت یک تولید اجتماعی است و نیروی انتظامی حافظ این تولیدات است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،علی دولتی در نشست خبری با اصحاب رسانه های محلی و خبرگزاری ها با بیان تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: جا دارد که از شهدای انتظامی استان ایلام نیز یاد کنیم که با اهدای خون خود زندگی کردن راحت را برای ما به ارمغان آوردند.

وی افزود:امنیت امروز در ایران اسلامی پایدار شده است مدیون خون شهدا است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:شعار امسال پلیس، اقتدار پلیس در سایه مردم داری و قانون گذاری است.

وی گفت:اعتماد سازی و جلب مشارکت مردم و احترام به قانون در هوشیاری و به روز بودن پلیس و ایجاد اقتدار پایدار نقش و تاثیر بسزایی داشته است.

دولتی اظهار کرد:مردم یکی از ارکان مهم امنیت در جوامع بشری هستند، امنیت یک تولید اجتماعی است و نیروی انتظامی حافظ این تولیدات است.

وی افزود:نیروی انتظامی موظف به خدمت مطلوب به مردم است در امنیت اجتماعی پایدار سرمایه کار پلیس بر مبنای جلب مردم و مشارکت مردم است.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد:جامعه محوری و رضایتمندی مردم برای پلیس از هر امکاناتی برای پلیس بالاتر است.

وی گفت:حمایت از پلیس باعث شده است که جرایم کاهش پیدا کند و این موضوع نیز باعث می شود که اقتدار پلیس نیز بر مبنای حمایت مردم باشد.

دولتی اظهار کرد:خدمت صادقانه و کسب رضایتمندی مردم اجرای قانون و مقررات و استفاده از تکنولوژی روز برای کشف جرایم و هوشمند عمل کردن در برابر جرایم با توکل به خدا و کسب رضایتمندی مردم در سرلوحه کار پلیس قرار می گیرد.

وی افزود:76 درصد از مردم رضایتمندی کاملی از پلیس داشته اند و بقیه نیز تا حدودی از عملکرد پلیس راضی بوده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: این آمار، آماری بسیار خوب و رضایتمند برای ما است‌که نشان از همکاری مردم با این ارگان را دارد.

وی گفت:در سرقت های مهم و کلان در حد صفر بوده ایم ولی در سرقت های خرد مانند سرقت های داخل خودرو افزایش داشته ایم که به دلایل بی توجهی مردم به بحث قفل کردن مناسبو درست خودرو و فرمان، نبود پارکینگ و پارک کردن خودرو در محل های عمومی بوده است.

دولتی اظهار کرد:در کشف مواد مخدر در شش ماهه اول سال 92 34 درصد افزایش داشته ایم و در نزاع های عمومی 20 درصد کاهش آمار داشته ایم.

وی افزود:در برخورد با اراذل و اوباش 50 درصد افزایش برخورد را داشته ایم که باعث جلب رضایت مردم شده است.

انتهای پیام / ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon