مصوبه جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی در بوشهر اجرایی می‌شود

مصوبه جذب 50 درصدی نیروهای بومی در بوشهر اجرایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم دیر، کنگان، جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جذب ۵۰ درصد نیروهای بومی در شرکت‌های نفتی و گازی استان بوشهر که مصوبه هیئت دولت نهم است، کمیته پیگیری مصوبه در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر حجت‌الاسلام موسی احمدی در نشست، با مسئولان شهرستان دیر گفت: مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه نباید دغدغه اشتغال فرزندانشان را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مصوبات دولت نهم درباره جذب نیروهای بومی استان بوشهر در شرکت‌های نفتی و گازی اجرایی می‌شود، افزود: کمیته پیگیری مصوبه جذب 50 درصدی نیروهای بومی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

نماینده ویژه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پارس جنوبی گفت: بحث اشتغال نیروهای بومی، در فازهای پارس جنوبی را با جدیت پیگیری و دنبال می‌کنیم و گزارش آن را به مردم می‌دهیم.

احمدی با اشاره به روند ساخت بیمارستان دیر، افزود: اولویت اصلی و مهم ما در حوزه بهداشت و درمان راه اندازی بیمارستان دیر است.

وی اضافه کرد: تا راه اندازی بیمارستان دیر به دنبال بهبود شرایط بیمارستان کنگان هستیم، و درچند روز گذشته توانسته‌ایم 10 پزشک متخصص را برای این بیمارستان جذب کنیم.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی درباره اورژانس هوایی دیر، با تشکر از پیگیری فرماندار دیر گفت: مشکل زمین اورژانس هوایی حل شده است و امیدواریم با تدبیر دولت تدبیر‌ و‌ امید مشکلات اداری آن هم برطرف شود.

احمدی با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شهرستان دیر، گفت: هیچ ساحلی در کشور به اندازه وسعت ساحل دیر نیست، اما متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم از این ظرفیت استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح.1

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon