مشکلات ایلام با تلاش همگانی مسئولان حل می‌شود

مشکلات ایلام با تلاش همگانی مسئولان حل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه ریزی استاندار ایلام گفت: رفع مشکلات استان ایلام نیازمند یک تلاش و همت همگانی میان مسئولان و مردم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حشمت‌الله عسگری‌نیا در نخستین جلسه شورای اداری استان ایلام خواستار بررسی جدی مشکلات این استان شد و اظهار کرد: اگر تمام مشکلات استان ایلام را در یک ردیف طبقه‌بندی کنیم به چهار گروه تبدیل می‌شوند و باید این چهار گروه را بررسی کرد.

وی افزود: بسیاری از مشکلات استان ایلام را می‌توان در استان حل کرد، چرا که در این گونه مسائل استان کفایت حل مشکلات را دارد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری ایلام تصریح کرد: تمامی این مشکلات نیازمند یک تلاش و همت همگانی است.

وی گفت:متاسفانه تولید در استان ایلام پایین است و باید با کمک تمامی ارگان‌ها تولید را بالا ببریم، چرا که تمامی اقشار در تولید نقش دارند و نمی‌توان تولید را تنها پای یک دستگاه خاص گذاشت.

عسگری عنوان کرد: ما باید مبنای کار خود را بر روی تولید متمرکز کنیم و مشکلاتی که در حوزه تولید وجود دارد با یک همت همگانی برطرف می‌شود.

وی افزود: در صدد آن هستیم که ظرف یک هفته آینده مشکلات استان را به کمک مدیران و اعضای محترم دسته بندی کنیم و در راستای رفع چالش‌ها گام برداریم.

معاون برنامه‌ریزی استانداری ایلام تصریح کرد: بخشی از مشکلات تولیدی در مسائل زیرساختی و منابع عمومی  ریشه دارند و تنها این امر متوجه بانک‌ها نیست.

وی گفت: وضعیت ما در بحث بودجه مناسب نیست و امسال نیز با کاهش بودجه مواجه بوده‌ایم.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon