ساماندهی وانت بارهای بهشهر آغاز شد

ساماندهی وانت بارهای بهشهر آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست شهرداری بهشهر گفت: طرح ساماندهی و جمع آوری وانت بارهای بهشهر آغاز شد.

حمید آزموده در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بهشهر اظهار کرد: وانت بارهایی که درمبادی ورودی بهشهر اقدام به دستفروشی می کنند، جمع آوری خواهند شد.

وی افزود: صاحبان این وانت بارها نه تنها از سهمیه بنزین خود در جایگاه تعریف شده استفاده نمی کنند، بلکه در اقدامی خلاف قانون، این سهیمه را از طریق بازار آزاد به فروش می رسانند که باید از بیشتر شدن این تخلفات آشکار جلوگیری کرد.

وی گفت: بدون تردید مردم که با حضور دست فروشان دچار مشکلات رفت و آمد می شوند، از اجرای طرح جمع آوری این افراد استقبال می کنند و نباید از عکس العمل چند دست فروش که به طور غیرقانونی فعالیت می کنند، ترسید.

سرپرست شهرداری بهشهر افزود: طبق مصوبه ستاد سد معبر شهرستان، مجمع امور صنفی به همه کسبه اعلام می کند از بساط کردن اجناس و کالا در پیاده رو خودداری کنند که در صورت تکرار ، نسبت به جمع آوری ،اخذ جریمه و انتقال کالاها به انبار اقدام خواهد شد.

آزموده افزود: این افراد مشکلات زیادی برای مردم و رانندگان ایجاد کرده و با همکاری فرمانداری و نیروی انتظامی ستاد رسیدگی سد معبر تشکیل شد.

وی بیان کرد: تاکنون اخطارهای فراوانی به صاحبان وانت بار داده شد اما به دلیل بی توجهی این افراد به قانون، راهنمایی و رانندگی با صدور جرایم سنگین و باطل کردن کارت سوخت 23 وانت بار و انتقال خودرو به پارکینگ با آنان برخورد قانونی کرد.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon