برگزیدگان سومین جشنواره چاپ و نشر کردستان معرفی شدند

برگزیدگان سومین جشنواره چاپ و نشر کردستان معرفی شدند

خبرگزاری تسنیم: سومین جشنواره استانی صنعت چاپ و نشر کردستان با حضور مدیر کل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سومین جشنواره استانی صنعت چاپ و نشر کردستان امشب با  حضور مدیر کل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با معرفی نفرات برتر در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج به کار خود پایان داد.

در بخش پیشکسوتان حوزه چاپ و نشر استان از جمال محمدی مدیر شرکت تعاونی چاپ 42، ناصر ویسی مدیر چاپ آزاد و جعفر سامانی مدیر انتشارات ژیار تقدیر به عمل آمد.

در بخش صحافی سیروس عبد محمدی از چاپخانه نگاره و هیمن درویش منش از چاپ درویش به صورت مشترک رتبه برتر را کسب کردند و رتبه‌های دوم و سوم این جشنواره نیز به ترتیب به علی آریا از چاپ آریا و صلاح شهبازی از چاپ کردستان رسید.

رتبه برتر بخش چاپ دیجیتال نیز به صورت مشترک به سعدی گلی از چاپ گلی و نیکزاد حق شناس از چاپ کانی رسید و جعفر خدابنده لو از چاپ یاسین و نجم الدین روشنگر از چاپ فرمیسک رتبه دوم مشترک این بخش را به خود اختصاص دادند.

رتبه سوم مشترک بخش چاپ دیجیتال نیز به شریف قادرمرزی از چاپ تریفه و عبدالله کهنه پوشی از چاپ نیگاره تعلق گرفت.

در بخش انتشارات برتر نیز کیومرث کرباسی از انتشارات علمی کالج رتبه برتر را به خود اختصاص داد و عبدالرحیم محمودی از انتشارات کردستان و صالح شیخی از انتشارات شیخی رتبه دوم مشترک این بخش را کسب کردند.

در بخش انتشارات برتر نیز عبدالله محمدی از انتشارات نوبیان رتبه سوم را کسب کرد و از رضا شجیعی از انتشارات گوتارنیز تقدیر به عمل آمد.

در بخش ویژه این جشنواره نیز از حمیدرضا زری از انتشارات نشر کردستان نیز تقدیر به عمل آمد.

در بخش ایثارگران و شاهد نیز از جمشید هلالی مقدم از چاپ خوشخو و سیده گوهر سجادی و دلیر رحمانی هر دو از چاپ معلم تجلیل به عمل آمد.

در حوزه چاپ افست نیز ناصر رحیمیان از چاپ معلم و مسعود بهمنی از چاپ فرهنگ رتبه برتر مشترک را کسب کردند، خلیل خوشخو از چاپ خوشخو رتبه دوم ، کتان رحیمی از چاپ کاروان و بارزان فیض بخش از چاپ فیض بخش نیز رتبه سوم مشترک این بخش را کسب کردند و از عادل عزیز مهر از چاپ کسری تقدیر به عمل آمد.

در بخش کتاب‌سازی نیز رضا شجیعی از نشر گوتار رتبه برتر، عبدالرحیم محمودی از نشر کردستان رتبه دوم و کیومرث کرباسی از نشر علمی کالج رتبه سوم را کسب کردند و از عیسی نخعی کمال آبادی از نشر دانشگاه کردستان نیز تقدیر به عمل آمد.

رتبه دوم بخش محصولات چاپی(سیلک) به خالد الله‌ویسی از چاپ کتیبه و رتبه سوم نیز به عبدالله قریشی از شرکت صنایع ژین یاران تعلق گرفت.

در بخش محصولات چاپی دیجیتال نیز رتبه اول به نجم‌الدین روشنگر از چاپ فرمیسک رسید و رتبه سوم مشترک نیز به مرحوم هادی رضوانفر از چاپ خوشنویس و انور آقایی از چاپ مانی رسید.

در بخش محصولات چاپی افست نیز ناصر رحیمیان از چاپ معلم رتبه دوم را کسب کرد و رتبه سوم مشترک نیز به خلیل خوشخو از چاپ خوشخو و عادل عزیز مهر از چاپ کسری رسید و از ناصر ویسی از چاپ آزاد نیز تقدیر به عمل آمد.

سومین جشنواره استانی صنعت چاپ و نشر کردستان با  حضور مدیر کل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معرفی نفرات برتر در 12 بخش به پایان رسید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon