تالار احسان ماندگار کرمان در سال ۹۳ به بهره برداری می‌رسد


تالار احسان ماندگار کرمان در سال 93 به بهره برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت:تالار احسان ماندگار کرمان با ۳۰ درصد پیشرفت عمرانی در سال ۹۳ به بهره برداری کامل خواهدرسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان سجاد افشاری‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضرتالار احسان ماندگار کرمان با هدف ایجاد یک مجتمع چند منظوره برای مراسمات ملی،مذهبی،فرهنگی وسایر جشن‌ها و مراسمات در شهر کرمان در دست احداث است که امید می‌رود این طرح در هفته وقف سال 93 به بهره برداری برسد.

وی از پیشرفت 30 درصدی عملیات عمرانی  این طرح با اعتبار 40 میلیارد ریالی خبر داد و بیان کرد: هم اکنون مرحله فنداسیون طرح اتمام و اسکلت سازه به مساحت  نه هزارمتر مربع در حال اجراست.

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان،اعتبار این طرح را بالغ بر 110 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اعتبارات این پروژه عظیم از محل عوایدو پذیره موقوفات تامین می‌شود.

افشاری با اشاره به اینکه این پروژه با همکاری بنیاد توسعه و عمران موقوفات در دست اجرا است،تصریح کرد:پروژه مذکور با زیر بنای نه هزار متر مربع در 3 طبقه شامل زیرزمین ، سالن نذورات، سالن همایش‌ها،آمفی تئاتر و سالن پذیرایی با ظرفیت گنجایش هر سالن دو هزار نفر و یک آشپزخانه صنعتی مدرن است.

وی افزود: تالار احسان ماندگار کرمان پس از تکمیل قابلیت برگزاری سه برنامه به صورت همزمان بدون ایجاد تداخل در هر یک از برنامه‌ها را دارد.

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، هدف از تاسیس این بنای عظیم را سرمایه گذاری و در آمدزایی بر روند رشد و توسعه و آبادانی موقوفات استان دانست و خاطرنشان کرد:در طراحی این ساختمان از جلوه‌های معماری سنتی-اسلامی استفاده  می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
او پارک
پاکسان
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
triboon