نرخ اتوبوس شهری در کرمان واقعی نیست

نرخ اتوبوس شهری در کرمان واقعی نیست

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی شورای شهر کرمان با تاکید بر اینکه نرخ اتوبوس شهری در کرمان واقعی نیست،گفت: گران شدن کرایه اتوبوس شهری کرمان در برابر هزینه‎های گزاف این سازمان ناچیز است.

حجت الاسلام محمد ربانی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، اظهارکرد: میزان افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های شهری در کرمان در مقابل هزینه‌های این سازمان ناچیز است.

وی افزود:گران‌تر شدن نرخ کرایه اتوبوس‌های شهری در کرمان ب‏ه‌دلیل کفاف ندادن درآمد اتوبوسرانی این شهر افزایش یافته است.

سخنگوی شورای شهر کرمان با اشاره به اینکه بعضی مردم در قبال افزایش کرایه اتوبوس‌ها اعتراض دارند،گفت:  افزایش کرایه در قبال ارائه خدمات اتوبوسرانی به شهروندان کرمانی است و این افزایش قیمت بسیار ضروری قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه درآمدها و هزینه‌های سازمان اتوبوسرانی کرمان با یکدیگر همخوانی ندارند، افزود: در قبال خدماتی که اتوبوس‌رانی به مردم ارائه می‌کند در واقع سوبسید به مردم اعطا می‌کند و در غیر این صورت نرخ واقعی کرایه اتوبوس شهری باید بسیار بالاتراز نرخ‌های فعلی محاسبه شود.

حجت الاسلام ربانی افزود:در برخی مناطق شهر کرمان اتوبوس در اختیار مردم نیست در نتیجه باید با بررسی بیشتر خدمات اتوبوسرانی را در این شهر گسترش داد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت حمل و نقل عمومی در کلانشهری چون کرمان باید بهتر از شرایط فعلی باشد و به نیازهای مناطق مختلف رسیدگی شود.

افزایش ناگهانی نرخ اتوبوس شهری از 100 به 150 تومان ،سبب افزایش نارضایتی‎ها از عملکرد شورای شهر کرمان در بین شهروندان کرمانی شده است.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon