حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تکلیف است


راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری تسنیم: روحانیون اهل سنت خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک تکلیف دانستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم روحانیان و فعالان فرهنگی اهل سنت در خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای حضور در راهپیمایی 22 بهمن را یک تکلیف دانسته و آحاد مردم را به شرکت گسترده در آن فراخواندند.

در این بیانیه که به امضای جامعه روحانیان، هیئت امنای مساجد، شوراها و ائمه جمعه و جماعات خراسان شمالی رسیده بر ضرورت حفظ و حراست از مبانی، آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید شده است.

فعالان فرهنگی ترکمن خراسان شمالی در این بیانیه آورده‌اند: ایام‌الله دهه فجر یادآور تلاش‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و مردم مومن برای برپایی حکومت اسلامی و پاسداشت ارزش‌های اسلامی لذا شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه است.

 در ادامه این بیانیه آمده است: شرکت در همایش 22 بهمن به معنای استمرار استکبارستیزی، حفظ وحدت دینی و امنیت ملی، نشانگر عزم و اراده ایرانیان، پایبندی به ارزش‌های انقلاب و آرمانهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

روحانیان و فعالان فرهنگی اهل سنت در خراسان شمالی از 22 بهمن به عنوان روزی برای رسوایی و ناکامی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی یاد کرده و بر ضرورت مشارکت همه اقشار در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند.

آنها در این بیانیه با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهیدان انقلاب، با تکیه بر شعار بنیادین انقلاب اسلامی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی همگان به خصوص هموطنان اهل سنت را به شرکت هرچه باشکوه‌تر در این آیین فراخوانده‌اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon