فنایی و مرادی از کمیته داوران استعفا کردند


مسعود مرادی

خبرگزاری تسنیم : محمد فنایی و مسعود مرادی از سمت خود در کمیته داوران فدراسیون فوتبال کناره گیری کردند تا این کمیته با چالشی تازه روبرو شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، عمر کمیته داوران فدراسیون فوتبال با ریاست فریدون اصفهانیان کوتاه است اما در همین مدت کوتاه اختلاف نظرهای زیادی بین این کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون وجود داشته است. 

در شرایطی که با تصویب آیین نامه جدید کمیته داوران از سوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این امیدواری وجود داشت که مشکلات در این کمیته به حداقل برسد اما باز هم تصمیمات کمیته داوران تحت الشعاع دپارتمان داوری قرار داشته است.

محمد فنایی و مسعود مرادی به علت عدم اجرایی شدن آیین نامه کمیته داوران، نقش کمرنگ اعضای کمیته در تصمیم گیری‌های کلان داوری، حضور در کمیته به زعم آنها تشریفاتی و ... از سمت خود در کمیته داوران فدراسیون فوتبال کناره گیری کردند و قصد ندارند از این پس در جلسات این کمیته حضور یابند.

فنایی پس از آغاز به کار کمیته داوران به علت اختلاف نظر با برخی از اعضای این کمیته از سمت خود کناره گیری کرد اما با اصرار و درخواست فریدون اصفهانیان و مسعود مرادی، بازگشت.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon