مشایی گفت کاندیدا نمی‌شود/ زنده باد بهار شعار تبلیغاتی نیست


امیرعباس امیری فر

خبرگزاری تسنیم : رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مشائی اعلام کرده است که کاندیدا نمی‌شود گفت: زنده باد بهار شعار تبلیغاتی نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در حاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله آقامجتبی تهرانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره شعار زنده باد بهار و اینکه آیا این شعار، شعار تبلیغاتی مشایی است که رئیس جمهور هم آن را در سخنرانی اخیرش بیان کرد، گفت: آقای احمدی‌نژاد قبلا هم در سازمان ملل این شعار را عنوان کرده‌ بود. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در چه سالی این شعار بیان شده است، گفت: در حال حاضر سال آن سخنرانی در ذهنم نیست. 

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: مشایی در انتخابات کاندیدا نمی‌شود که این شعار انتخاباتی ایشان باشد. 

امیری‌فر ادامه داد: بنده از مشایی در مورد کاندیداتوری‌اش سوال کردم و وی به من گفت که قصدی برای شرکت در انتخابات92 ندارند و کاندیدا نمی‌شوند.

وی‌ در ادامه با بیان اینکه حضرت آقا نیز در یکی از سخنرانی‌های خود به بحث بهار انقلاب اشاره کرده‌‌ بودند، تصریح کرد: رهبر انقلاب در 20 بهمن سال 76 در سخنانی عنوان کردند که انقلاب همیشه بهار است و در آن خزانی نیست و کسانی که می‌گویند بهار انقلاب تمام شده است، خودشان دچار پژمردگی شده‌اند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به سوال دیگری درباره گزینه احتمالی دولت برای حضور انتخابات نیز پاسخ داد: گزینه‌ای ندارد، البته من خبر ندارم، از سخنگوی دولت این سوال‌ها را بپرسید.

امیر‌ی‌فر در پایان به خبرنگاران این گونه توصیه کرد که، به الفاظ کاری نداشته باشید، چند روز دیگر بهار است و به جای پرداختن به این مسائل به حضور حداکثری مردم در انتخابات و وحدت بپردازید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon