راهیابی ۲ دختر گیلانی به اردوی تیم ‌ملی تکواندو

راهیابی 2 دختر گیلانی به اردوی تیم ‌ملی تکواندو

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس هیئت تکواندو گیلان گفت: دو بانوی تکواندوکار گیلانی به نخستین مرحله اردوی تیم‌ ملی تکواندو نوجوانان دختر برای حضور در المپیک راه یافتند.

طاهره کاریجاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به حضور موفق تکواندوکاران گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی، اظهار کرد: نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان دختر به منظور حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان 2014 چین تایپه، از امروز در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از برگزاری دو مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی و هجدهمین دوره دیدارهای قهرمانی کشور نوجوانان دختر، کادر فنی 33 تکواندوکار را در اوزان دهگانه به نخستین مرحله اردوی تیم ملی دعوت کرد.

نایب رئیس هیئت تکواندو گیلان با بیان اینکه دو تکواندوکار گیلانی در وزن هشتم و دهم به اردوی تیم ملی دعوت شدند، گفت: در وزن هشتم طیبه پارسا از گیلان به همراه تکواندوکارانی از البرز و تهران به اردو راه یافت.

کاریجاد تصریح کرد: در وزن دهم مونا طالب از گیلان به همراه تکواندوکارانی از مازندران و مرکزی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی خاطرنشان کرد: نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو تمرینات خود را زیر نظر ندا زارع به عنوان سرمربی، مهرو کمرانی از البرز و اعظم درستی از تهران به عنوان مربی، پیگیری می‌کنند.

نایب رئیس هیئت تکواندو گیلان گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان 29 اسفند امسال تا اول فروردین ماه 93 و دیدارهای قهرمانی جهان از سوم تا ششم فروردین ماه 93 به میزبانی چین تایپه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon