تامین ۵۰ میلیون دلار درآمد دولت از پتروشیمی خارگ

تامین 50 میلیون دلار درآمد دولت از پتروشیمی خارگ

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل پتروشیمی خارگ گفت: مواد خام پتروشیمی خارگ گاز‌های سوزان است که علاوه بر اینکه از سوختن گازها و آلودگی منطقه جلوگیری می کند،برای دولت نیز ۵۰ میلیون دلار افزایش درآمد ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محسن شاهین عصر امروز در دیدار با بازرسان  اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهاداربا بیان اینکه خوراک پتروشیمی خارگ از سوزاندن گازها تامین می‌شود اظهار کرد: پتروشیمی خارگ را از همه بیرون به سودآوری می شناسند اما این پتروشیمی تنها واحدی ست که بصورت اقماری فعالیت می کند و خوراک آن از گازهایی تامین می شود که در صورت عدم تزریق به پتروشیمی، جز سوختن و آلودگی برای منطقه کارایی دیگری ندارد.

وی با اشاره به اینکه روزانه 600 میلیون فوت مکعب گاز برای سوختن به فلرها می روند گفت:  با همه تمهیداتی که اندیشیده شده، تنها 145 میلیون فوت مکعب  آن را تحویل می گیریم و مابقی سوزنده می‌شود.

وی با اشاره به تولید روزانه 500 تن گوگرددر این پتروشیمی تصریح کرد: این حجم گوگرد تولیدی، خود نشان میزان ناخالصی خوراک ما است.

مدیر عامل پتروشیمی خارگ عنوان تصریح کرد: پتروشیمی خارگ علاوه بر اینکه از سوختن گازها و آلودگی منطقه جلوگیری می کند،برای دولت نیز 50 میلیون دلار افزایش درآمد ایجاد کرده و این به سبب تلاش نیروهای ما بوده است که در این شرایط سخت، بطور مستمر کار می کنند و تمام موفقیت ها و تولیدات نتیجه زحمات این عزیزان است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon