ذخیره سازی ۲۰هزار تن پروپان در پتروشیمی خارگ

ذخیره سازی 20هزار تن پروپان در پتروشیمی خارگ

خبرگزاری تسنیم: رئیس بهره‌برداری پتروشیمی خارگ گفت: پتروشیمی خارگ از تحریم‌ها نهایت استفاده را کرد و در چهار ماه گذشته بادر مدار قرار دادن مخزن ذخیره، ۲۰ هزارتن پروپان ذخیره‌سازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،مسعود انصاری شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از قدمت مجتمع پتروشیمی خارگ بیش از 44 سال می‌گذرد اظهار کرد:  محصولات پتروشیمی خارگ در نوع خود بی‌نظیر است بگونه‌ای  که درکیفیت و کمیت ، حرف اول را در منطقه خلیج فارس می زند.

  وی با اشاره به تعمیرات صورت گرفته در پتروشیمی خارگ افزود:  با تعمیر و راه اندازی قسمت های جدید، ظرفیت متانول به 2 برابر افزایش یافته است و با قدرت بسیار بالا در منطقه خلیج فارس، هم از لحاظ کمیت و کیفیت، تولید محصول داریم.

رئیس بهره‌برداری پتروشیمی خارگ از  ذخیره سازی پروپان خبرداد و گفت: پتروشیمی خارگ از تحریم ها نهایت استفاده را کرد و در چهار ماه گذشته با راه اندازی و در مدار قرار دادن  مخزن نگه داری محصولات،، توانستیم زمینه را برای ذخیره 20 هزارتن پروپان مهیا کنیم .

انصاری افزود: پتروشیمی خارگ برای افزایش خوراک موجود توانست با راه اندازی خط لوله 28 اینچ از سکوی ابوذر، آن را 15 میلیون فوت مکعب افزایش دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon