افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات پتروشیمی خارگ

افزایش 20 درصدی تولید محصولات پتروشیمی خارگ

خبرگزاری تسنیم: مدیر مالی پتروشیمی خارگ گفت: برای توسعه مجتمع پتروشیمی خارگ اقدامات اساسی انجام شده است که تا سه ماه آینده تولید محصولات پتروشیمی خارگ ۲۰ درصدافزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمدمهدی نیازمند شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مسئولان جزیره خارگ با بیان اینکه مجتمع پتروشیمی خارک تولیداتی در زمینه پروپان، بوتان، متانول، نفتا وگوگرد دارد اظهار کرد:  پتروشیمی خارگ یک شرکت سهامی عام است که دارای سرمایه ای افزودن بر یک هزار میلیارد تومان است.

وی از اجرای طرح‌های توسعه‌ای خبرداد و گفت: تخصص، صبوری و مقاومت کارکنان اقماری پتروشیمی خارگ سبب شده است تا این شرکت در اجرای طرح های توسعه‌ای، عمرانی و صنعتی گام بردارد.

مدیر مالی پتروشیمی خارگ خاطرنشان کرد: هم اکنون پتروشیمی خارگ سالانه 115 هزار متریک تن پروپان، 120 هزار متریک تن بوتان، 70 هزار متریک تن نفتای سی فایو پلاس، 170 هزارتن گوگرد و 660 هزار متریک تن متانول تولید می کند.

نیازمند، با اشاره به برنامه های صورت گرفته برای افزایش تولید محصولات گفت: با توجه به طرح‌های توسعه‌ای انجام شده اخیر، از لحاظ کمیتی در سه ماهه آینده افزایش 20 درصدی تولید خواهیم داشت و ظرفیت تولید محصول تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon