تاکید پاکستان بر حمایت قاطع از فلسطین

آسف علی زرداری

خبرگزاری تسنیم : رئیس جمهور پاکستان در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد که کشورش تا زمانی که یک دولت مستقل فلسطینی تشکیل شود به حمایت خود از مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پرس تی‌وی، "آصف علی زرداری" رئیس جمهور پاکستان روز گذشته (یکشنبه) در دیدار با "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد که کشورش تا زمانی که یک دولت مستقل فلسطینی تشکیل شود از مردم فلسطین حمایت می‌کند.

زرداری همچنین تاکید کرد که پاکستان همانطور که در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در سال گذشته از فلسطین حمایت کرد در هر نشست دیگری به حمایت خود از آرمان فلسطینی ادامه خواهد داد. 

وی همچنین با محکوم کردن شهرک‌سازی غیر قانونی اسرائیل در سرزمینهای اشغالی از جامعه جهانی خواست تا رژیم صهیونیستی را از ساخت شهرک‌های جدید در شرق و جنوب بیت المقدس باز دارند.

بر اساس کنوانسیون ژنو، ساخت و ساز در سرزمین‌های اشغال شده پس از جنگ غیر قانونی است. بنابراین شهرک‌سازی اسرائیل در سرزمینهای اشغالی که پس از جنگ 1967 در تصرف این رژیم قرار گرفت، غیرقانونی است و از سوی سازمان ملل و اکثر کشورها محکوم شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان