پروژه های شهری قم با وجود مشکلات اعتباری تعطیل نشده است


پروژه های شهری قم با وجود مشکلات اعتباری تعطیل نشده است

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: با تلاش و کوشش شهردار و مدیران شهرداری قم، هیچ کدام از پروژه های شهری با وجود مشکلات اعتباری تعطیل نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ولی‌الله بیاتی در مراسم جشن انقلاب که در مسجد جامع قم برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: این افتخار بزرگی برای ما شیعیان است که رحمت الهی شامل حال ما شد و انقلاب ایران به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» شعاری بود که به لطف خداوند به آن دست یافتیم، خاطرنشان کرد: امروز کشورهایی که ادعای ابرقدرتی در دنیا دارند نیازمند مذاکره با ما هستند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه با بیان اینکه باید از ولایت فقیه که امام راحل بنیانگذار آن بود کرد، عنوان کرد: امروز به لطف خدا انقلاب و مملکت ما با هدایت رهبر بزرگ انقلاب  به اهداف خود نزدیک می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای امنیت و اقتدار است و مردم با محبت در کشور در کنار هم زندگی می‌کنند.

بیاتی تمام این دستاوردها را مرهون وجود مبارک ولایت فقیه دانست و خاطر نشان کرد: اگر به این جایگاه اعتقادی ما کوچترین لطمه‌ای وارد شود قطعا شهدا ما را نمی بخشند.

وی تصریح کرد: شهدا برای دفاع از ولایت فقیه و تداوم انقلاب جان خود را ایثار کردند پس بر ما لازم است که امروز از ولایت فقیه حمایت کنیم تا انقلاب همچنان با قدرت به پیش برود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لزوم گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: ما هر چه داریم از شهدا است؛ آنها رفتند تا امروز ما در کمال امنیت زندگی کنیم.

وی تهدیدهای دشمنان را توخالی دانست و اظهار کرد: شهدا چنان قدرتی به ما دادند که امروز دنیا جرأت تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را ندارد زیرا ایثارگری‌های جوانان این مرز و بوم را در هشت سال جنگ تحمیلی دیده‌اند.

وی تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا را از برکت جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در شورا حتی ریزترین مسائل شهر را مورد توجه قرار می‌دهیم تا به مردم ظلم و ستم نشود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم توجه به مردم مناطق محروم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب را از دیگر اولویت‌های شورای اسلامی شهر عنوان کرد و افزود: در تصویب بودجه هم تلاش ما این است که به مردم عزیز خدمت کنیم و نیت تمام اعضای شورای اسلامی شهر نیز همین است که با قدرت به مردم عزیز شهر قم خدمت کنند.

وی به پروژه‌های متعدد در دست اجرای مدیریت شهری به ویژه مترو و منوریل اشاره و خاطرنشان کرد: اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها می‌تواند قم را به عنوان یک شهر و استان مطرح در سطح کشور معرفی کند.

بیاتی همچنین با اشاره به انسجام و وحدت در بین اعضا و انتخاب شهردار قم با 19 رای از 21 رای اعضای شورا، اظهار کرد: امروز شهردار و مدیران هوشیاری در مدیریت شهری قم مشغول فعالیت هستند و با وجود مشکلات اعتباری اجازه ندادند هیچ کدام از پروژه‌های شهری تعطیل شود.

وی با اشاره به اقدامات گسترده شهرداری در روزهای اخیر به منظور جلوگیری از مشکلات ناشی از بارش برف و یخبندان اظهار کرد: در این ایام مدیران و پرسنل خدوم شهرداری به صورت شبانه‌روزی فعالیت کردند تا مردم دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon