بیشترین خسارت کشاورزی مازندران در چالوس گزارش شده است

بیشترین خسارت کشاورزی مازندران در چالوس گزارش شده است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل جهادکشاورزی مازندران گفت: بیشترین خسارات بخش کشاورزی و باغی غرب استان بر اثر بارش برف اخیر، مربوط به چالوس بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چالوس، رضا عظیمی عصر امروز در حاشیه بررسی میزان خسارات بخش کشاورزی غرب مازندران بر اثر بارش برف در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  خوشبختانه در شهرستان های عباس آباد و بابلسر تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته است.

وی افزود: در شهرستان فریدونکنار، یک واحد دامداری سنتی دچار ریزش سقف شد که دام ها سالم بوده و سقف یک واحد شالیکوبی نیز بر اثر فشار برف دچار خمیدگی شد و یک واحد شالیکوبی دیگر مورد آبگرفتگی واقع شد که حدود 300 کیسه برنج آسیب دیده است.

مدیرکل جهادکشاورزی مازندران گفت: در شهرستان چالوس که مرکز وقوع خسارت بوده، علاوه بر قطع آب و برق، در کلاردشت 100 هکتار از فضای پرورش گل و گیاهان زینتی دچار سرمازدگی شد و سازه های  پنج واحد نیز دچار شکستگی و ریزش شدند.

وی بیان کرد: آخرین اخبار و گزارش های واصله از شهرستان های غرب استان، حاکی از شکستگی تنه درختان و ریزش سقف پنج انبار مرکبات دارد.

مدیرکل جهادکشاورزی مازندران گفت: خانواده قنبری با بیش از هزار رأس دام در منطقه جاده جنگلی صدا و سیما مفقود شده و اطلاعی از آنان در دست نیست.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon