ساخت اماکن خدماتی و رفاهی در ماکو نیازمند سرمایه گذار است

ساخت اماکن خدماتی و رفاهی در ماکو نیازمند سرمایه گذار است

خبرگزاری تسنیم: مدیر صنایع و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری ماکو گفت: ساخت اماکن خدماتی و رفاهی در ماکو نیازمند سرمایه گذار است و این سازمان در پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در کیش این مهم را اطلاع رسانی کرده است.

ابراهیم جلیلی گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد ماکو در پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور حاضر و به منظور جذب سرمایه گذار به معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد تجاری ماکو پرداخت.

وی گفت: این نمایشگاه توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و شرکت ساتراپ توشه ایرانیان با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و با حضور سرمایه داران، سرمایه گذاران و سرمایه پذیران داخلی و خارجی در فضایی به وسعت21 هزار متر مربع و با حضور 120 شرکت، سازمان، موسسه داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش دایر شده است.

مدیر صنایع و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو تصریح کرد: این نمایشگاه محل مناسبی برای عرضه توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری به علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران است.

وی افزود: در این نمایشگاه 44 فرصت سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو در سه زبان فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی به سرمایه‌گذاران و شرکت‌های داخلی و خارجی حاضر عرضه شد.

جلیلی به بر شماری برخی فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو اشاره کرد و گفت: احداث فرودگاه، نیروگاه، هتل پنج و چهار ستاره، مجتمع‌های اداری تجاری، صنایع چوب و مبلمان، صنایع High Tech، صنایع پوشاک، آرایشی بهداشتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، مجموعه‌های گردشگری، تفریحی، ورزشی و ظرفیت‌های اکوتوریسم از جمله فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو است که در این نمایشگاه به سرمایه‌گذاران عرضه شد.

مدیر صنایع سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو اظهار کرد: لوح فشرده دو زبانه انگلیسی و فارسی مشتمل بر توانمندی‌های تجاری، صنعتی و جاذبه‌های گردشگری، کتابچه‌های راهنمای سرمایه گذاری در دو زبان فارسی و انگلیسی، بروشور‌ معرفی منطقه آزاد از جمله اقلام ارائه شده منطقه آزادماکو در غرفه  را تشکیل می‌دادند.

جلیل افزود: در طول برگزاری نمایشگاه غرفه این سازمان از طرف معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه، دبیر کل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، مراکز سرمایه گذاری، ایرانیان مقیم خارج از کشور و سرمایه‌گذاران داخلی مورد بازدید قرار گرفت و مذاکرات خوبی انجام شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon