سد کرم‌آباد پلدشت تکمیل می‌شود

سد کرم‌آباد پلدشت تکمیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با تکمیل سد کرم آباد پلدشت بسیاری از زمینهای منطقه احیاء می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه محمد علیپور امروز در مراسم کلنگ زنی درمانگاه تازه کند شوط در جمع تعدادی از مسئولین و اعضای مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی اظهار کرد: تاکنون برای تجهیز و راه اندازی بیمارستان شهدای شوط، سداینچه قدیم، نوسازی ساختمان های مراکز درمانی چهار شهر شمال استان پیگیری های مختلفی صورت گرفته و این تلاشها همچنان ادامه می یابد.

علیپور با تقدیر از عزم جدی خیرین منطقه در ساخت اماکن بهداشتی افزود: وقف اموال و انجام کار خیر نصیب هرکسی نمی شود و بر جای گذاشتن باقیات و صالحات که آخرت آدمی را می سازد نشانه لطف خداوند به انسانها خیر است.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط روز کشور گفت: امروز شاهد هستیم که چه تحریمهای ناجوانمردانه ای بر علیه کشورمان بکار گرفته شده است و  می بینیم که استکبار در تلاش است تامردم ما را به زانو درآورد ولی باید بگوییم دنیای غرب ملت صبور و مقاوم ایران را هنوز نشناخته است.

وی تصریح کرد: ملت ایران با تلاشهای شبانه روزی در تمام عرصه ها به موفقیت های چشمگیری دست یافته و در این مسیر ثابت کرده است که ملتی بزرگ و وفادار به آرمانهای امام خمینی(ره) و پشتوانه محکم و ارزشمندی برای نظام مقدس اسلامی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با برشمردن خدمات نظام افزود: در 2 سال اخیر تلاش های مطلوبی برای خدمت به مردم منطقه صورت گرفته به طوری که مثلاً در گازرسانی به روستاهای این منطقه رشد خوبی حاصل شده است و در صورت تکمیل سد کرم آباد در پلدشت نیز بسیاری از زمینهای منطقه احیاء می شوند که این امر نقش مهمی در پیشگیری از مهاجرت مردم و رونق اقتصاد منطقه دارد.

وی عمده ترین مشکل مردم منطقه مرگنلر را آب آشامیدنی عنوان کرد و افزود: با اقدامات صورت گرفته یک میلیارد و200 میلیون تومان اعتبار برای پروژه های آب در این شهر جذب شده ولی این رقم کافی نیست و مسئولان باید با تمام توان پیگیر جذب اعتبارات بیشتر باشند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon