‌مسکن، بزرگ‌ترین مشکل افراد تحت حمایت کرمان است


‌مسکن، بزرگ‌ترین مشکل افراد تحت حمایت کرمان است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کمیته امداد استان گفت: حامیان در ۹ ماهه امسال، ۳۱میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد منطقه سه کرمان کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، وحید میرزایی در جلسه ستاد جشن نیکوکاری در کرمان، با اشاره به بحث توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت، اظهار کرد: کمیته امداد استان کرمان به دنبال این است که حامیان، حلقه ارتباطی بین ایتام و نیکوکاران باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: نخستین مطلبی که در برنامه‌های امداد به دنبال آن هستیم، این است که نقش افراد حقیقی وحقوقی را نسبت به تکالیف اجتماعی خود نسبت به نیازمندان مشخص کنیم‌.

توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت، دغدغه اصلی کمیته امداد کرمان است

میرزایی افزود: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت دومین برنامه‌ای است که در دستور کار مجموعه کمیته  امداد کرمان قرار گرفته و به عنوان یک سرمایه به آن نگاه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در بحث توانمندسازی اجتماعی خانواده‌های ایتام، با مقوله ازدواج می‌توان خیلی از گره‌های این خانواده‌ها را باز کرد، تصریح کرد: اشتغال خانواده‌های ایتام نیز می‌تواند نقش مهمی در توانمندسازی این خانواده‌ها داشته باشد.

مسکن، بزرگ‌ترین مشکل افراد تحت حمایت کرمان است

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در بین خانواده‌های تحت حمایت وجود دارد، موضوع مسکن است، گفت:70 درصد هزینه‌هایی که به خانواده‌ها تحمیل می‌شود، مربوط به مسکن است.

میرزایی افزود: کمیته امداد امام (ره) با اجرای طرح اکرام ایتام، به نوعی به سفره‌های اقتصادی خانواده‌های ایتام کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه کاری که کمیته امداد برای ایتام انجام می‌دهد، یک وظیفه اداری است خاطرنشان کرد: این در حالی است که کاری که حامیان برای ایتام انجام می‌دهند، یک کار انسانی است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
فلای تو دی