«شهرام‌نیا» گزینه جدی ارشاد برای مدیریت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی

«شهرام‌نیا» گزینه جدی ارشاد برای مدیریت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی

خبرگزاری تسنیم: امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیر سابق موسسه نشر شهر این روزها گزینه جدی معاونت فرهنگی ارشاد برای ریاست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیر سابق موسسه نشر شهر گزینه جدی ارشاد برای ریاست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران است. این موسسه هم‌اکنون توسط محمد عظیمی اداره می‌شود. اما علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدعباس صالحی طی روزهای اخیر مذاکراتی با شهرام‌نیا برای پذیرش مدیریت این موسسه داشته‌اند.

امیرمسعود شهرام‌نیا در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر اینکه ایا این سمت را پذیرفته است، یا خیر؟ گفت: مذاکراتی در این زمینه از سوی وزیر ارشاد و معاونت فرهنگی با من انجام شده است،  اما نتیجه این مذاکرات هنوز قطعی نیست.

وی ادامه داد:  موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی به صورت هیأت امنایی اداره می شود و باید در این زمینه با هیات امنا نیز مشورت شود.

امیرمسعود شهرام‌نیا پیش از این در سمت هایی چون معاونت فرهنگی انتشارات سروش وابسته به سازمان صداو سیما، مدیر عامل مؤسسه نشر شهر وابسته به شهرداری تهران، معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی اشتغال داشته است.

شهرام نیا فارغ التحصیل مقطع دکتری در رشته علوم سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هئیت علمی دانشگاه اصفهان است. وی تا کنون 3 عنوان کتاب و بیش از 30 مقاله پژوهشی در نشریات مختلف علمی داخلی و خارجی تألیف کرده است.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در سال 1371 به عنوان یکی از موسسات زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأسیس شد، این موسسه در واقع بازوی اجرایی و مجری سیاست های معاونت فرهنگی ارشاد در حوزه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران،  نمایشگاه های کتاب استانی و شرکت در نمایشگاه های بین المللی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران