اجرای موسیقی توسط ۱۴ گروه کشوری در دومین جشنواره مرزداران غیور


اجرای موسیقی توسط 14 گروه کشوری در دومین جشنواره مرزداران غیور

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: ۱۴ گروه موسیقی مختلف از سراسر کشور در دومین جشنواره موسیقی مرزداران غیور در شهرستان سرپل‌ذهاب برنامه اجرا می‌کنند.

نادر گهواره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سرپل‌ذهاب، با اشاره به ارسال 73 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره موسیقی مرزداران غیور اظهار کرد: از میان آثار دریافتی پس از بازبینی داوران 30 اثر انتخاب شد که در بازبینی مجدد 14 گروه موسیقی به مرحله مسابقه راه یافتند.

مدیر اجرایی جشنواره موسیقی حماسی مرزداران غیور با اشاره به حضور گروه‌های موسیقی از استان‌های غرب کشور در این جشنواره گفت: گروه‌های موسیقی از استان‌های ایلام، همدان، لرستان، کردستان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و کرمانشاه در این جشنواره به مدت 3 روز اجرا دارند.

گهواره با بیان اینکه دومین جشنواره موسیقی حماسی مرزداران غیور به مدت سه روز در سالن ارشاد اسلامی سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود افزود: در اختتامیه این جشنواره 6 گروه برتر این دوره از جشنواره موسیقی مرزداران غیور انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره ارزش‌های موسیقی سنتی ایرانی گفت: از جمله اهداف برگزاری این جشنواره علاوه بر تشویق هنرمندان و ایجاد اتحاد و همبستگی بین اقوام ایرانی این است که هنرمندان بتوانند با زبان موسیقی و هنر رشادت، ایثار و سلحشوری رزمندگان و مقاومت مرزداران غرب کشور که از آب و خاک میهن اسلامی دفاع می‌کنند را بیان کنند.

دومین جشنواره موسیقی مرزداران غیور از امروز به مدت سه روز با حضور گروه‌های موسیقی از استان‌های غرب کشور و آذربایجان غربی و خراسان رضوی در شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon