شکست استکبار در کویر طبس، نمونه ای از امداد غیبی خداوند


شکست استکبار در کویر طبس، نمونه ای از امداد غیبی خداوند

خبرگزاری تسنیم: خداوند آن شب نگهبان انقلاب ما شد، همانطور که خانه خود را با ابابیل از سپاه ابرهه حفظ کرد و پیامبر مهربانی را در غار ثور حمایت کرد، انقلاب ما را هم به واسطه شن‌های روان طبس در آن شب ساکت کویر از خدعه دشمنان اسلام حفظ کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پنج اردیبهشت ماه در تاریخ انقلاب اسلامی و تقویم کشورمان یادآور حماسه وعده داده شده خداوند برای از بین بردن توطئه دشمنان کوردل است. سال‌ها قبل در چنین روزی ابابیل‌های الهی در طبس با نابودی ارتش شیطانی ابرهه زمان، زمینه‏ساز جامعه مهدوی و تمدن بزرگ اسلامی شدند.

آن روز‌ها در حالی که دشمن به گمان اینکه می‌‏تواند با ابزارهای مادی لطمه به انقلاب بزند و در آن بحبوهه انقلاب که همه خواب بودند، آنان که بیدار بودند پیگیر دفع فتنه‌های دشمنان بودند، چون انقلاب ما، اراده خدایی بود و بر اساس مکتب اسلام، خداوند خود؛ آن شب نگهبان و پاسبان این انقلاب شد و همانطور که خانه خود را با ابابیل از سپاه ابرهه حفظ کرد و پیامبر مهربانی را در غار ثور با حمایت تار عنکبوت از دشمنان حفظ کرد، انقلاب ما را هم به واسطه شن‌های روان طبس در آن شب ساکت کویر از خدعه دشمنان اسلام حفظ کرد.

ملت دلیر ایران مجاهدانه و خالصانه در راه اهداف انقلاب تلاش می‌کند و خداوند وعده نصرت را به همه بندگان صدیق خود به واسطه امدادهای غیبی بر اساس آیات صریح قرآن، نوید داده است.
همه دشمنی‌های که دنیای استکبار در اتاق‌های فکر با تولد انقلاب اسلامی تاکنون شکل گرفته و به اجرا در آمده است، از قبیل ترور، کودتا و انواع طراحی‌های براندازی انقلاب اسلامی ایران با عنایت حق تعالی، درایت امام راحل، رهبر معظم انقلاب و حضور همیشه در صحنه ملت ایران تاکنون خنثی شده است.

در واقعه طبس نیروهای آمریکایی علیرغم برنامه ریزی‌های طولانی مدت، آمادگی کامل نظامی و تمرین‌های بسیار می‌دانی تلاش کردند تا آبروی ریخته خود را در تسخیر لانه جاسوسی جبران کنند که با امدادهای غیبی حضرت حق، تمامی تلاش‌هایشان نقش بر آب شد.

در روزگاری که ملت ایران سرگرم امور روزانه خود؛ از خدعه دشمنان کور دل بی‌خبر بودند، در مکانی که هیچگونه توان دفاعی در آن زمان وجود نداشت، ریزگرد‌ها و شن‌های بیابان‌‌ همان ˈسجیلˈ‌های وعده داده شده برای سرکوب دشمن بود.

این واقعه درخشان در تارک انقلاب اسلامی، تا ابد درسی برای همه ملت ایران است که در مقابل هجمه‌های استکبار با توکل به ذات اقدس خداوند، مبانی و ایدئولوژی غرب را به راحتی می‌توان در هم شکست.

پنجم اردیبهشت 1359زمانی که مردم روزهای تلخ سلطه ستم شاهی را سپری کرده بودند، بالگردهای آمریکایی برای آزادی 53 جاسوس خود، در تهران به حریم فضایی ایران وارد شدند که هنگام اجرای عملیات با ورود به مرزهای هوایی ایران یکی از بالگرد‌ها در 120 کیلومتری راور کرمان دچار نقص فنی شدو به اجبار فرود آمد.
سرنشینان آن بالگردی به بالگردی دیگر انتقال داده شدند که آن بالگرد هم دچار نقص فنی شد و به ناو هواپیمایی منتقل شد.
شش هواپیما و شش بالگرد دیگر با شوق نقشه‌های رنگینی که در سر داشتند خود را به طبس رساندند و در تاریکی شب کویر در منطقه‌ای دور افتاده دور از چشم نیروهای نظامی ایرانی فرود می‌آیند که زمان سوختگیری، بالگردی دیگربا نقص فنی مواجه شد، این درحالی بود که عملیات آغاز نشده، سه فروند بالگرد از بین رفته بود.

بنابراین بعد از تماس با مرکز عملیات، جیمی کار‌تر رییس جمهوری وقت آمریکا دستور بازگشت نیرو‌ها را صادر می‌کند، که هنگام برخاستن هواپیما‌ها و بالگرد‌ها وعده الهی محقق می‌شود و توفان شن آغاز شد، یک هواپیمای سی130 و یک بالگرد سی اچ-53 به هم خورده و هر دو آتش می‌گیرند که در این حادثه هشت نفر از نیروهای آمریکایی در آتش سوختند و این عملیات قبل از اجرا بطور کامل شکست خورد.

به راستی که واقعه طبس درس عبرتی برای ابرهه‌های معاصر است تا بدانند که خداوند حافظ دین برگزیده خود است و تمام بندگان خود را از ظلمت و تاریکی شیطان به سمت رستگاری و نور الهی وعده داده شده جذب می‌کند.

یادآوری و ارج نهادن این روز و واقعه طبس و دست غیب الهی سبب حمایت ما از منبع قدرت لایزال الهی پشتیبانی است و بدانیم که (وَ یَتَوِکَل عَلَی اَلله وَ هُوَ حَسبُه).

یادداشت از زهرا رئیسی

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon