کاهش مطالبات کارگری نیازمند همدلی مسئولان و بخش‌خصوصی است


کاهش مطالبات کارگری نیازمند همدلی مسئولان و بخش‌خصوصی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: با همفکری همه مسئولان، بخش خصوصی و کارگران واحدهای تولیدی امیدواریم هر روز شاهد کاهش مطالبات کارگری باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار جمعی از مسئولان خانه کارگر، اظهار کرد: کارگران در توسعه اقتصادی کشور کلیدی‌ترین نقش را برعهده دارد که اگر این قشر با دانش روز آشنا‌تر شوند به مسیر رشد کشور شتاب بیشتری می‌دهد.

وی تصریح کرد: کارگر نقش محوری در توسعه اقتصاد کشور دارد و امیدواریم همانطور که نظام جمهوری اسلامی ایران درنظر دارد جایگاه این قشربه خوبی مشخص شود و بتوانیم کشوری آباد و توسعه یافته داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه افزود: با همفکری همه مسئولان و کارگران واحدهای تولیدی امیدواریم هر روز شاهد کاهش مطالبات کارگری باشیم.

باریک بین گفت: امام خمینی(ره) حیات یک ملت را مرهون کار و کارگر و  حق تعالی را مبدا کار و کارگری  دانست و ما امروز شاهد هستیم حیات اجتماعی و اقتصادی کشور ناشی از خلاقیت‌، تعهد و استعدادهای درخشان جامعه کار و تولید است و نقش ممتاز کارگران در تثبیت نظام، دفاع مقدس، دفع تهدید و رفع فتنه، شکوفایی اقتصادی و سایر عرصه ها انکار ناپذیر و فراموش ناشدنی است.

وی خاطرنشان کرد:در نظام مقدس اسلامی ما رابطه بین کارگران و مسئولان نظام یک رابطه کاملاً صمیمانه، برادرانه، همدلانه، اعتمادآمیز و محترمانه است و هفته کارگر در سراسر کشور موسم تکریم و سپاس از نقش ممتاز و شان والای کارگران و فرصتی برای هم اندیشی و همدلی هر چه بیشتر مسئولان با آنان است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon