واگذاری ۳۰۰ هکتار زمین برای جانمایی کارخانه فولاد در چابهار

واگذاری 300 هکتار زمین برای جانمایی کارخانه فولاد در چابهار

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: با توجه به دستاوردهای دولت تدبیر و امید و رویکردهای اقتصادی به تعیین شدن هیئت موسس کارخانه فولاد چابهار و جانمایی آن حدود ۳۰۰ هکتار زمین برای این امر در آینده واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان،به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل  سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در مراسم بزرگداشت روز کارگر با تبریک و تهنیت به مناسبت‌های گذشته روز معلم و میلاد امام محمد باقر(ع)، تعزیت و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام هادی(ع) اظهار کرد: ما مرهون زحمات معلمان و کارگران زحمتکش هستیم.

حامدعلی مبارکی هم‌چنین با قدردانی از کارگران شاغل در منطقه آزاد چابهار افزود: به شما عزیزان زحمتکش که گرداننده چرخه اقتصادی و حماسه ساز هستید، تبریک می‌گویم.

وی با تاکید بر فراهم کردن تسهیلات و رفاه حال کارگران گفت: از اولویت‌های ما رسیدگی به مشکلات، توانمند سازی و پرورش نیروهای کارآمد و به کارگیری در پیشبرد اهداف منطقه است و در این راستا همدلی و همگرایی خوب مدیران اجرایی، همه همکاران مجموعه و به ویژه شما از ویژگی‌هایی است که می‌تواند در تکمیل زیر ساخت‌ها و پیشرفت رفاه شما موثر واقع شود.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با تجلیل از تلاش و زحمات کارگران بیان کرد: احیای دانشگاه بین‌المللی چابهار با موافقت ایجاد پنج  رشته تحصیلی، پیگیری راه‌اندازی کارشناسی ارشد در چندین رشته در دانشگاه علمی کاربردی منطقه از امور مهمی است که برای آینده سازان و رونق منطقه صورت گرفته و در دست اقدام است.

مبارکی گفت: با عنایت به فرمایشات رهبر معظم در زمینه مکران همه باید با هم افزایی درهای این قسمت از خاک میهنمان را بر روی دنیا بگشاییم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار هم‌چنین با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید و رویکردهای اقتصادی به تعیین شدن هیئت موسس کارخانه فولاد چابهار و جانمایی و واگذاری حدود 300 هکتار زمین برای این امر در آینده خبر داد.

وی هم‌چنین از موافقت اخذ شده توسط اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در زمینه واگذاری زمین در قطعات 200 متری در فاز دو کارگاهی به جوانان فارغ‌التحصیل برای کارافرینی و ایجاد واحدهای تولیدی در داخل منطقه که توسط دستیار جوان مدیرعامل معرفی گردند را از اهم کارهای صورت گرفته دانست.

در  بزرگداشت روز جهانی کارگر که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مدیران سازمان، کارفرمایان بخش خصوصی داخلی و خارجی و کارگران شاغل در منطقه برگزار شد که به بیش از 170 کارگر نمونه و 13 کارآفرین برتر لوح یادبود همراه با جوایز نفیس توسط سازمان منطقه آزاد و کارگاه‌های سطح منطقه اهداء شد.

انتهای پیام/

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon