احداث کارخانه فولاد سازی با همکاری گروه‌های اقتصادی در چابهار

احداث کارخانه فولاد سازی با همکاری گروه‌های اقتصادی در چابهار

خبرگزاری تسنیم: کارخانه فولاد سازی با تولید شمش و فولاد، با مشارکت و همکاری گروه‌های اقتصادی بانک‌های ملت و سپه، شرکت ایمیدرو و سازمان منطقه آزاد چابهار در این منطقه احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری‌صنعتی چابهار، حامدعلی مبارکی از تعیین هیئت موسس کارخانه فولاد چابهار خبر داد.

وی افزود: کارخانه فولاد سازی با تولید شمش و فولاد، با مشارکت و همکاری گروه‌های اقتصادی بانک‌های ملت و سپه، شرکت ایمیدرو و سازمان منطقه آزاد چابهار در این منطقه احداث می‌شود.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار اضافه کرد: گروه اقتصادی بانک ملت با 31 درصد، گروه اقتصادی بانک سپه 30 درصد، 25 درصد شرکت ایمیدرو و مابقی منطقه آزاد چابهار دارای سهام این کارخانه هستند.

مبارکی، احداث این کارخانه را نیز از رویکردهای اقتصادی دولت تدبیر و امید دانست و گفت: منطقه آزاد چابهار در حال گسترش و توسعه تجاری، حمل و نقل ترانزیت زمینی و دریایی با سایر کشورهاست و بی‌گمان این مهم از دستاوردهای دولت تدبیر و امید و اثرات مثبت سفر ریاست جمهور به منطقه است.

وی هم‌چنین تسهیل صادرات و واردات کالا از طریق چابهار، افزایش ظرفیت بنادر این منطقه، فراهم کردن زمینه تبادلات تجاری در کوتاه‌ترین زمان را از مزیت‌های این منطقه است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon