اتمام لوله‌گذاری در ۸۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد تکاب

اتمام لوله‌گذاری در 800 هکتار از اراضی پایاب سد تکاب

خبرگزاری تسنیم: فرماندار تکاب گفت: تاکنون در ۸۰۰ هکتار از اراضی شبکه پایاب سد تکاب کار لوله‌گذاری انجام شده و با تکمیل اعتبارات می توان کار بهره برداری از آن را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدعلی داعی در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی اظهار کرد: متاسفانه همواره در جذب اعتبارات، شهرستان های کم برخوردار و محروم بی نصیب مانده و بیشتر اعتبارات به سمت شهرستان های برخوردار سوق می یابد.

فرماندار تکاب افزود: باید در توزیع اعتبارات، درصدی به مناطق و نقاط محروم استان صرف شود تا آنها از حالت عقب ماندگی خارج شوند.

وی بیان کرد: از پروژه های حیاتی تکاب تکمیل بیمارستان این شهر است که از سال 43 احداث شده و هم اکنون عمر استفاده از آن به سر آمده و قابلیت تعمیر را هم ندارد.

داعی تصریح کرد: تخصیص اعتبار برای پروژه پایاب سد تکاب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه در پشت سد الغدیر 50 میلیون متر مکعب آب وجود دارد که سرمایه عظیم اما بلا استفاده است.

وی اظهار کرد: در این زمینه تاکنون برای 800 هکتار آن کار لوله گذاری انجام یافته و نیازمند بهره برداری در مدت زمان اندک است.

فرماندار تکاب افزود: جاده های مواصلاتی تکاب به سمت مرکز استان وضعیت چندان مطلوبی ندارند و با توجه به مطالبه چندین ساله مردم این شهرستان، باید ترمیم و بازسازی آنها جزو اولویت ها قرار گیرد.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon