تعریف جایگاه روابط عمومی باید بر اساس اعتماد باشد


تعریف جایگاه روابط عمومی باید بر اساس اعتماد باشد

خبرگزاری تسنیم: استاندار گیلان با اشاره به اینکه روابط عمومی نقش ارتباطی بین سازمان، کارکنان و مردم را دارد، گفت: تعریف جایگاه برای روابط عمومی باید بر اساس اعتماد باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدعلی نجفی در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی در سالن غدیر استانداری،‌ با اشاره به فرارسیدن روز ارتباطات، اظهار کرد: علم و ارتباط در دنیا دارای ارزش والایی است.

وی با بیان اینکه هر کس آگاهی و علم بیشتری داشته باشد در بین مردم و جهان نفوذ بیشتری دارد، افزود: امروز ارتباطاتی موفق‌تر است که هوشمندانه عمل کند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه ممکن است بسیاری از نهادها و سازمان‌ها در عرصه بین‌الملل ارتباطات قوی داشته باشند، تصریح کرد: امروز سازمانی موفق است که چشم بینای آن یعنی روابط عمومی خوب عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی پیشانی هر سازمان و نهادی است و می‌تواند منویات سازمان را با بیانی زیبا به نمایش بگذارد.

نجفی با اشاره به اینکه روابط عمومی در سازمان‌ها نقش روغن در چرخ دنده را دارد، گفت: روابط عمومی نقش ارتباطی بین سازمان، کارکنان و مردم را دارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی در سازمان‌ها باید بی‌طرف و از هر گونه اندیشه سیاسی و جناحی به دور باشد، اظهار کرد: تعریف جایگاه برای روابط عمومی باید بر اساس اعتماد باشد.

استاندار گیلان تصریح کرد:‌ ابزار کار مناسب ابزاری است که بتواند ارتباطات جهانی را مدیریت کند و خارج از تنگ‌نظری و فساد باشد.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی در کنار مدیریت سازمان دارای جایگاه مناسبی است،‌ بیان کرد: اگر کسی اعتقاد به آمار سازی دارد نباید در جایگاه روابط عمومی حضور داشته باشد.

نجفی با اشاره به اینکه اعتقادی به آمارسازی در دستگاه‌ها نداریم،‌ خاطرنشان کرد: مرکز آموزش استانداری آماده خدمت به مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها در بحث آموزش می‌باشد.

به گزارش تسنیم، تعدادی از مدیران روابط‌عمومی با حضور استاندار گیلان تجلیل شدند و از دیگر روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی لوح تقدیری از سوی استاندار اهدا شد.

انتهای پیام/ ب

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon