دیدار با جانبازان خراسان رضوی در قالب"طرح سپاس از علمداران حماسه"

دیدار با جانبازان خراسان رضوی در قالب"طرح سپاس از علمداران حماسه"

خبرگزاری تسنیم:مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت : در قالب "طرح سپاس از علمداران حماسه" دیدارهایی با جانبازان سال‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در نظر گرفته شده تا از مقام این جانبازان تجلیل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس, عابدین عابدی مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران در آستانه فرا رسیدن روز جانباز و گرامیداشت مقام جانباز با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید خراسان رضوی برای این روز اظهار کرد: در قالب طرح سپاس از علمداران حماسه دیدارهایی با جانبازان سال‌های دفاع مقدس توسط دستگاه‌های اجرایی استان در نظر گرفته شده است که در این دیدارها علاوه بر گرامیداشت مقام جانباز به مسائل این عزیزان ایثارگر پرداخته می‌شود.

عابدی مقدم با تاکید بر اهمیت سلامت روحی و جسمی جانبازان عنوان کرد: مراسم تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته توسط مدیران دستگاههای اجرایی استان، برگزاری همایش کوهپیمایی خانواد‌ه‌های شاهد و ایثارگر در مشهد و دیگر شهرستانهای استان با مشارکت اداره ورزش و جوانان و شهرداری ‌مشهد از برنامه‌های بنیاد شهید در روز جانباز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فضاسازی حسینیه‌های شاهد و برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت ابوالفضل و تجلیل از جانبازان محدوده مسکونی در هر حسینیه شهید نیز از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی است.

وی از برگزاری جشن‌ و سرور به مناسبت گرامیداشت مقام جانباز در روز یکشنبه و دوشنبه در مشهد و تمام شهرستان‌ها خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی با همکاری اداره کل تربیت بدنی در رشته‌های ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که برای افزایش روحیه شادابی و نشاط میان جانبازان و خانواده‌های آنان در نظر گرفته شده است.

عابدی مقدم اظهار کرد: به منظور حفظ یاد و خاطره شهدا و جانبازان در سالهای دفاع مقدس جمع آوری آثار و ضبط خاطرات جنگ و تشکیل پرونده فرهنگی برای جانبازان نیز در دستور کار بنیاد شهید قرار گرفته است.

وی از برگزاری مسابقات شعبانیه در بین جانبازان و خانواده‌های آنان خبر داد و تصریح کرد: تمام بنیادهای مناطق سه گانه مشهد مقدس مراسمی با همکاری شهرداری مشهد برای خانواده‌‌های جانبازان برگزار و اردوهای یک روزه در باغ ایثار برای دو هزار نفر از خانواده‌های جانبازان نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه در سال گذشته گفت: این طرح امسال نیز در زاد روز خجسته میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) «روز جانباز» با دیدار امام جمعه مشهد مقدس و ائمه جمعه شهرستانهای استان خراسان رضوی به نیابت از مقام معظم رهبری از جانبازان حماسه آفرین 8 سال دفاع مقدس انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon