برطرف کردن رکود حاکم بر ورزش نابینایان کردستان


برطرف کردن رکود حاکم بر ورزش نابینایان کردستان

خبرگزاری تسنیم: استاندار کردستان اندیشیدن تدابیر لازم برای برطرف کردن رکود فعلی حاکم در ورزش نابینایان و کم بینایان کردستان را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عبدالمحمد زاهدی عصر امروز در دیداری صمیمی با فعالان عرصه ورزش نابینایان و کم بینایان کردستان با بیان اینکه توجه به مقوله ورزش و به خصوص ورزش نابینایان همواره مورد توجه جدی مدیریت ارشد استان بوده و این مهم را به زیر مجموعه خود نیز سفارش کرده ام، اظهار کرد: لازم است با اندیشیدن تدابیر لازم رکود فعلی حاکم بر فعالیت های ورزشی این قشر جامعه در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف گردد.

وی گفت: سوابق مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نشان از توجه و حمایت وی از ورزش نابینایان و کم بینایان دارد، بنابراین می توان با تشکیل جلسات هم اندیشی بین فعالان این عرصه و دست اندرکاران ورزش استان تصمیم درست در راستای رفع مشکلات پیش روی ورزشکاران نابینا و کم بینای استان در رشته های مختلف ورزشی اتخاذ کرد.

استاندار کردستان با توصیه به ورزشکاران برای پرهیز از ایجاد حاشیه، مهمترین کار در برهه زمانی کنونی را تمرکز بر احیای فعالیت های مرتبط با این حوزه ورزشی در استان عنوان و تصریح کرد: در اسرع وقت مشکلات ورزشکاران نابینا و کم بینای استان را با مدیرکل ورزش و جوانان مورد بحث و بررسی قرار خواهم داد.

در این دیدار تعدادی از ورزشکاران نابینا و کم بینای کردستان نیز در سخنان جداگانه ای با بیان اینکه اگر در ماه های گذشته تدبیر درستی از سوی دست اندرکاران عرصه ورزش استان اتخاذ می شد مشکلات حال حاضر این قشر بروز نمی کرد، اظهار کردند: تعطیلی سه ماهه فعالیت های هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان کردستان موجب افت ورزشکاران فعال کردستانی در رشته های مرتبط شده است.

ورزشکاران نابینا و کم بینای استان دیدار خود با استاندار کردستان را دیداری راه کار محور برای حل مشکلات موجود بر سر راه هیئت نابینایان و کم بینایان استان عنوان و خاطرنشان کردند: باید نگاه دست اندرکاران حوزه ورزش و جوانان کردستان به مسائل فعالان ورزشی این عرصه تخصصی و با در نظر گرفتن مشکلات خاص آنها باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon