احداث سینما در اسفراین به بخش خصوصی واگذار شد

احداث سینما در اسفراین به بخش خصوصی واگذار شد

خبرگزاری تسنیم: فرماندارشهرستان اسفراین گفت: قوانین در چند سال اخیر احداث سینما در اسفراین را کاملا به بخش خصوصی واگذار کرده است.

مهدی عابدی درگفت وگو با خبرنگارتسنیم دربجنورد، اظهارکرد: تسهیلات خوبی در این حوزه برای بخش خصوصی در نظر گرفته شده اما به سبب استقبال کم مردم از سینما سرمایه گذارنیز از خود رغبتی برای ورود به این عرصه نشان نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه این مشکل در سراسر استان وجود دارد و حتی مرکزاستان نیز فاقد سینما است تصریح کرد: مسئولان باید به دنبال پیگیری برای حل مشکلات این حوزه باشند.

فرماندارشهرستان اسفراین خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات موجود در این بخش وجود فیلم های روز دنیا در فضای مجازی و همچنین استفاده مردم از ماهواره ها و همچنین عدم موفقیت صدا و سیمای کشور در تولید محتوایی مناسب با سلیقه مردم است که سبب کاهش استقبال مردم از سینماها شده است.

وی با بیان اینکه تولید فیلم هایی با محتوای جذاب می تواند عاملی موثر در جذب مخاطب باشد، اظهار کرد: برای جذب مخاطب بیشتر و همچنین حمایت از سرمایه گذاران در این بخش و جلوگیری از ضرر این افراد ارگان های مختلف می توانند با سازماندهی و برنامه ریزی برای مصرف بودجه خود مقداری از بهای بلیت را متقبل شوند.

عابدی در بخش دیگری از سخنان خود درباره علت عدم بازگشایی کمربندی بعثت اسفراین نیزگفت: کمربندی اسفراین مشکل اعتباری دارد که با اعتبارات سفر رهبری حل می شود.

وی افزود: همچنین ساختمان هایی برسر راه این کمربندی وجود دارد که باید توافقی با مالکان آن ها بر سر تملک این زمین ها حاصل شود تا پروژه به خوبی پیشرود که این امر نیز در حال انجام است.

فرماندار شهرستان اسفراین اظهارامیدواری کرد: با خارج شدن از موانع تملک موجود بر سر راه این پروژه، امیدواریم تا انتهای سال 94 شاهد به پایان رسیدن آن باشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon