۲۳۰۰ وسیله نقیله برای جابجایی مسافران تابستانی در استان گلستان مهیا شده است

2300 وسیله نقیله برای جابجایی مسافران تابستانی در استان گلستان مهیا شده است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان گفت: ۲۳۰۰ وسیله نقیله در گلستان برای جابه‌جایی دور دوم مسافرت‌های تابستانی آماده شده است.

مهدی میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار کرد: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان با همکاری تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافری برای ارائه خدمات به مسافران در دور دوم سفرهای تابستانی آمادگی لازم را دارد.

وی افزود: مرحله دوم سفرهای تابستانی 7  مرداد ماه امسال آغاز و تا پایان شهریور همزمان با سراسر کشور ادامه دارد و با توجه به تعطیلی مدارس و پایان ماه مبارک رمضان, در مرداد ماه با بیشترین تقاضای سفر روبرو می‌شویم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان تصریح کرد: شرکت‌های حمل و نقل مسافربری استان گلستان با 2300 وسیله نقلیه مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری برای خدمات رسانی در این ایام آماده هستند.

وی افزود: برای سهولت در تهیه بلیت علاوه بر فعال کردن دفاتر نمایندگی فروش در سطح شهر, امکان تهیه بلیت از پایگاه اینترنتی www.mosaferyar.ir نیز برای مسافران وجود دارد .

میقانی اظهار کرد: هدف مجموعه حمل و نقل جاده ای, پیش بینی تدابیر لازم برای فراهم کردن سفری ایمن، روان و ارزان برای مسافران است و در این راستا تیم‌های نظارتی در استان گلستان فعال بوده و برعملکرد شرکت ها و رانندگان نظارت می‌کنند.

وی همچنین بر دقت بیش از پیش مراکز مکانیزه معاینه فنی تأکید کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان موضوعاتی مانند توقف در زمان و مکان مناسب برای ادای فریضه نماز، رعایت بهداشت اتوبوس، پذیرایی و آب بسته بندی  و .... را جزو مهم ترین شاخص های خدمت عنوان کرد و افزود: سامانه پیام کوتاه 3000143 برای عملکرد دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات مسافران از بخش حمل و نقل جاده ای استان گلستان آماده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon