«نصرالله قادری» نگارش مجموعه داستان‌های کوتاه از زندگی ائمه(ع) را کلید زد

«نصرالله قادری» نگارش مجموعه داستان‌های کوتاه از زندگی ائمه(ع) را کلید زد

خبرگزاری تسنیم: نصرالله قادری، کارگردان و نویسنده نگارش مجموعه داستان‌های کوتاه از زندگی امام صادق(ع)،‌ امام موسی کاظم(ع) و امام رضا(ع) را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ نصرالله قادری، کارگردان و نویسنده‌ای که این روزها رمان «تنها‌ترین عاشق‌، عاشق‌ترین تنها»‌ از او وارد بازار نشر شده است،‌ به سراغ تألیف مجموعه داستان‌های کوتاهی درباره امام جعفر صادق (ع)،‌ امام موسی کاظم(ع) و امام رضا(ع) رفت.

قادری در اثر جدید خود 40 داستان کوتاه از زندگی این سه معصوم که به وقایع مختلف دوران امامت آن‌ها اختصاص دارد را با زبان داستان و با استفاده از نثر داستانی برای مخاطب بزرگسال روایت کرده است. سفر شبانه امام صادق(ع) از زندان به مدینه‌، ماجرای دسیسه‌ای که هارون‌الرشید برای امام در زندان به کار می‌برد‌ و .... از جمله داستان‌های این مجموعه است.

وی همچنین مجموعه داستان‌هایی کوتاه از زندگی حضرت زهرا(ع)،‌ حضرت علی(ع)،‌ امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را نیز در دست تألیف دارد که به زودی منتشر می‌شود. هر دوی این مجموعه داستان‌ها از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر و روانه بازار نشر می‌‌شوند.

قادری پیش از این در گفت‌و‌گو با تسنیم،‌ با تأکید بر لزوم نگارش آثار دینی به موانع و مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد،‌ اشاره و گفته بود:‌ کار مذهبی در ایران در حقیقت راه رفتن روی مین است، نه حتی میدان مین، به دلیل اینکه عده‌ای هستند که این کار را تنها در شأن خود می‌دانند و اگر کسی غیر از آن‌ها به این امر بپردازد، به هزار و یک اتهام، متهم می‌شود، من برای این رمان دو سال و نیم زمان تنها صرف تحقیق کردم،‌ بنابراین نگارش رمان دینی کار آسانی نیست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران