دولت در احداث سینما در کشور‌ دیگر سرمایه‌گذاری نمی‌کند/ واگذاری ساخت سینما به بخش خصوصی

دولت در احداث سینما در کشور‌ دیگر سرمایه‌گذاری نمی‌کند/ واگذاری ساخت سینما به بخش خصوصی

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت سینما در کشور به بخش خصوصی واگذار شده و دولت در احداث سینما دیگر سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران در پاسخ به سئوالی در زمینه وضعیت سینمای این شهرستان، اظهار کرد: در زمینه احداث و راه‌اندازی سینما، دولت دیگر سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه احداث سینما در کشور به بخش خصوصی واگذار شده است، افزود: بخش خصوصی با ایجاد سرمایه‌گذاری می‌تواند به ساخت و راه‌اندازی سینما در شهرهای فاقد آن کمک کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای ساخت سینمای جدید در گچساران در حال حاضر اصلی‌ترین مشکل ما بحث زمین مورد نظر آن است.

تاجگردون گفت: بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری و همکاری در زمینه ساخت سینما در گچساران بوده و من از شهردار و شورای شهر درخواست کردم که هر چه سریع‌تر مشکل زمین را برطرف کنند.

وی به سینمای قدیم گچساران که اکنون در تعطیلی بوده، اشاره کرد و افزود: تاکنون جلسات متعددی برای برطرف شدن مشکل این سینما برگزار شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تبلیغات اسلامی بدهی میلیونی به بانک دارد و این اداره به تنهایی نمی‌تواند بدهی را پرداخت کند، بنابراین در تلاش هستیم که این بدهی پرداخت و این سینما دوباره فعالیت خود را از سر بگیرد.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon