کمپ اعتیاد در شهرستان جلفا ایجاد می‌شود

کمپ اعتیاد در شهرستان جلفا ایجاد می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس از ایجاد کمپ اعتیاد در شهرستان جلفا خبر داد و گفت: بودجه لازم به ایجاد کمپ ترک اعتیاد تخصیص یافته و مکان مورد نظر نیز شناسایی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جلفا، محمد حسن‌نژاد بعد از ظهر امروز در دیدار با فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان جلفا اظهار کرد: حضور مسئولان کشوری و نمایندگان در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس بدون ایجاد دیوار و لایه‌های امنیتی بیانگر وجود امنیت مطلوب و فهم و فرهنگ والای مردم شهرستان است.

وی گفت: با وجود مشترک بودن زبان و دین با کشور آذربایجان با تلاش شبانه‌روزی ماموران ناجا از نظر امنیتی مورد خاصی رخ نداده است و این مسئله موید اشراف اطلاعاتی و عملیاتی فرماندهان و پرسنل انتظامی شهرستان است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در تبریز گفت: حضور مسئولان کشوری و نمایندگان در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس بدون ایجاد دیوار و لایه‌های امنیتی بیانگر وجود امنیت مطلوب و فهم و فرهنگ والای مردم شهرستان می‌باشد.

وی از ایجاد کمپ اعتیاد در شهرستان جلفا خبر داد و اظهار کرد: بودجه لازم به ایجاد کمپ ترک اعتیاد تخصیص یافته و مکان مورد نظر نیز شناسایی شده است و به زودی از طریق اداره بهزیستی ساخت کمپ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon