نیم تن گوشت قاچاق در شازند کشف و ضبط شد


نیم تن گوشت قاچاق در شازند کشف و ضبط شد

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرماندهی انتظامی شازند گفت: محموله ۵۵۰ کیلوگرمی گوشت غیر بهداشتی قاچاق در شازند شناسایی و توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شازند، سرهنگ روح الدین یوسفوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده تردد یک دستگاه خودروی حامل گوشت غیر بهداشتی در محور توره –شازند اطلاع داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند و با کنترل خودروهای عبوری تحقیقات برای شناسایی محموله آغاز شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شازند تصریح کرد: با گذشت چند ساعت و با گشت زنی ماموران خوروی نیسان یخچال دار حامل گوشت قاچاق را شناسایی و خودرو مذکوی متوقف شد.

سرهنگ یوسفوند با اشاره به اینکه گوشت‌های مذکور به صورت غیربهداشتی ذبح شده بودند، گفت: طبق مقررات، حمل هرگونه گوشت و فرآورده‌های آن باید با خودروهای یخچال‌دار و با مهر نظارت دامپزشکی و با کسب مجوز باشد.

وی افزود: پس از بازرسی از خودروی توقیفی 550کیلوگرم گوشت فاقد مجوز دامپزشکی به ارزش 137میلیون ریال کشف و ضبط شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شازند تصریح کرد: راننده در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.

سرهنگ یوسفوند با اشاره به نظارت بر واحدهای دامی گفت: اجرای طرح نظارت و بازرسی از واحدهای دامی و صنفی را در راستای حفظ سلامت مصرف‌کنندگان لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon