آل پاچینو از "من نفرت انگیز ۲" کنار کشید


آل پاچینو از "من نفرت انگیز 2" کنار کشید

خبرگزاری تسنیم: آل پاچینو بازیگر مشهور سه گانه ی "پدر خوانده" که در این سال ها بدجوری به دام فیلم های زرد افتاده از "من نفرت انگیز ۲" کناره گیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری تسینم، در حالی آل پاچینو از صدا گذاری بر روی این انیمیشن انصراف داده که کمتر از دو ماه تا اکران فیلم زمان باقی مانده و در این فرصت محدود کمپانی یونیورسال باید به دنبال بازیگر دیگری بگردد تا به جای بدمن فیلم، "ادواردو" صحبت کند. به نظر اختلافاتی که بین پاچینو و کمپانی وجود داشته باعث این جدایی شده است.

جالب این است که این ستاره ی مشهور هالیوودی جزو اولین کسانی بود که با این پروژه قرارداد بست. ظاهرا بسیاری از قسمت هایی هم که مربوط به آل پاچینو و کاراکتر "اداواردو" بوده توسط این بازیگر کهنه کار صدا گذاری شده است، اما با این استعفا تمام این زحمات بیهوده شد و حالا کمپانی سازنده ی این انیمیشن ادعا می کند که از یک بازیگر دیگر برای دوبله استفاده می کند. خوشبختانه این پروژه انیمیشن است و احتیاج به فیلمبرداری مجدد ندارد، بلکه فقط باید صداگذاری مجدد انجام شود.

البته آل پاچینو تنها چهره ی سرشناس این انیمیشن نبود و استیو کوگان به همراه کریستین وک و استیو کارل هم در این انیمیشن حضور دارند که البته به چز پاچینو هیچ کدام جدا نشده اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران