مراسم تجلیل از همسران شهدا در گلستان برگزار شد

مراسم تجلیل از همسران شهدا در گلستان برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: با همکاری ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه بانوان در مراسمی از ۸۰۵ نفر از همسران شهدا تکریم و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، فائزه عبداللهی صبح امروز در مراسم تجلیل از همسران شهدا در گرگان اظهار کرد: همسران شهدا زنان شجاعی هستند که نه تنها در زمان جنگ نقش خویش را ایفا کردند بلکه در میدان سخت و طاقت فرسای زندگی پس از جنگ نیز در نبود همسران خود نیز موفق و سربلند نقش آفرینی می‌کنند و این تجلیل به همین علت بوده است.

وی افزود: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس اردوی یکروزه تفریحی، آموزشی ویژه همسران معظم شهداء برای نخستین بار با شرکت 478 نفر از همسران شهدا از همه شهرستان‌های استان برگزار شد.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان تصریح کرد: نشست با آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه دراستان و امام جمعه گرگان با موضوع بررسی و پیگیری نقش زنان استان در دفاع مقدس، حضور در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس با حضور دکتر فرشته حشمتیان معاون سازمان حفظ آثار و نشر مشارکت زنان در دفاع مقدس با محوریت نقش آفرینی زنان در دوران دفاع مقدس و همکاری در برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری دستاورد های دفاع مقدس از دیگر برنامه های اجرا شده در استان گلستان است.

عبداللهی گفت: در مجموع در هفته دفاع مقدس40 برنامه شامل 8 مورد اردوی تفریحی ، 8 کلاس آموزشی بهداشت روان و آسیب های اجتماعی ، 8 کلاس آموزشی و پزشکی متناسب با دوران میان سالی ، 7 مورد مسابقه ورزشی، 8 مورد برنامه های فرهنگی و ویزیت رایگان ویژه بانوان استان گلستان برگزار شد.

وی بر نقش زنان در دفاع از ارزش ها و مقاومت در برابر جنگ نرم تاکید کرد و گفت: بانوان در خانواده نقش پررنگی دارند هم اکنون باید این رسالت خود را فراموش نکنند و فرزندان و همسران خود را ایمن کنند.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به نقش والای زنان در دفاع مقدس گفت: زنان ایران اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی عامل استحکام خانواده و پشتیبان جنگ بودند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon