روند مرمت باغ تاریخی فتح‌آباد کرمان تسریع شود

روند مرمت باغ تاریخی فتح‌آباد کرمان تسریع شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار کرمان از روند بازسازی و مرمت باغ تاریخی فتح‌آباد بازدید و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز برای چندمین بار در سال جاری از میزان پیشرفت فیزیکی بازسازی و مرمت باغ تاریخی فتح‌آباد کرمان بازدید کرد.

در این بازدید استاندار کرمان از قسمت‌های مختلف این باغ تاریخی شامل شاه‌نشین، ایوان، آشپزخانه و سایر قسمت‌های داخلی و خارجی بازدید کرد و با متولیان این پروژه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

رزم‌حسینی در این بازدید خواهان تسریع در روند مرمت باغ تاریخی فتح‌آباد کرمان شد و اظهار کرد: باید این پروژه با توجه به ضوابط میراث فرهنگی اجرا شود.

وی با بیان اینکه باغ تاریخی فتح‌آباد کرمان می‌تواند به یکی از محورهای گردشگری استان تبدیل شود، گفت: باید طبق اصول و ضوابط میراث فرهنگی، این باغ مورد مرمت قرار گیرد تا در ثبت این اثر در فهرست میراث جهانی خللی ایجاد نشود.

استاندار کرمان خواهان همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها برای تسریع در روند بازسازی باغ فتح‌آباد شد و خاطرنشان کرد: باید با مشارکت جمعی از ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری استان استفاده کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon