آثار علامه طباطبایی و حسن‌زاده آملی پرفروش‌های بوستان کتاب


آثار علامه طباطبایی و حسن‌زاده آملی پرفروش‌های بوستان کتاب

خبرگزاری تسنیم: مدیر بازاریابی انتشارات بوستان کتاب از انتشار ۱۵۰۰ عنوان کتاب از سوی انتشارات متبوع خود در نمایشگاه بیست‌وششم خبر داد.

نادر یزدانی نسب مدیر بازاریابی و فروش انتشارات بوستان کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از ارائه ١٥ عنوان کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد که از این میان ٤ عنوان در غرفه کودک و نوجوان عرضه شده است.

او ادامه داد: در مجموع این ١٥ عنوان ٣٤٢ نسخه چاپ اول است و ٧٨ نسخه برای اولین بار است که در نمایشگاه به بازار کتاب عرضه می‌شود. 

یزدانی نسب مجموعه آثار علامه طباطبایی و آیت الله حسن زاده آملی را پرفروش‌ترین کتاب‌های این غرفه اعلام کرد و درباره استقبال مخاطبان از نمایشگاه کتاب گفت: متاسفانه امسال استقبال کم شده و حجم جمعیت نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

یزدانی نسب در مورد دلایل استقبال کم مخاطبان گفت: به نظر من علاوه بر گرانی کاغذ تغییر زمان امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها نیز باعث کاهش بازدید شهرستانی‌ها از نمایشگاه امسال شده است.

این فعال حوزه کتاب با اشاره به اینکه سال گذشته مشکلات فراوانی در این حوزه وجود داشت، گفت: من ٢٤ سال است که در نمایشگاه حضور دارم. سال‌های گذشته بسیار با شکوه‌تر برگزار می‌شد. بین ناشران برای برگزیده شدن در جشنواره کتاب سال رقابت بود. متاسفانه در این چند سال نمایشگاه به یک فروشگاه بزرگ کتاب تبدیل شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل