انجمن قلم ایران در استان لرستان افتتاح شد

انجمن قلم ایران در استان لرستان افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و جمعی از مدیران اجرایی استان شعبه لرستان انجمن قلم ایران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، عصر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان ، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و جمعی از مدیران اجرایی استان شعبه لرستان انجمن قلم ایران افتتاح شد.

در این مراسم که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد استاد ایرج کاظمی، دکتر علی نوری، عبدالرضا شهبازی، عزیز نادری، حشمت الله خالقی و جمعی از شعرا و نویسندگان لرستانی حضور یافتند.

محمد تقی عزیزیان مسئول شعبه انجمن قلم ایران در استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: در این مراسم به حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در استان کارت افتخاری عضویت در انجمن قلم ایران اعطا شد.

وی با اشاره به مردم نهاد بودن این انجمن افزود: انجمن قلم ایران تشکلی است فراگیر که داستان‌نویسان، شاعران، محققان، مترجمان و منتقدان حوزه علومِ انسانی را در بر می‌گیرد.

مسئول شعبه انجمن قلم ایران در استان لرستان گفت: این انجمن، تشکلی است فرهنگی و مستقل که به هیچ حزب، گروه و تشکیلاتِ سیاسی وابسته نیست.

 عزیزیان تصریح کرد: انجمنِ قلم ایران، با هدفِ مجتمع ساختنِ اهالیِ قلم، کوشش در راهِ اشاعه‌ هر چه بهتر و بیشتر ارزش‌های والای انسانی و دینی و کشف و پرورش استعدادهای نوظهور در زمینه ادبیات فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon