زمان بهره‌برداری از قطار سریع‌السیر تهران - مشهد مشخص نیست

زمان بهره‌برداری از قطار سریع‌السیر تهران - مشهد مشخص نیست

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تا تحقیقات و بررسی‌ها کامل نشود تاریخ مشخصی نمی‌توان برای اتمام پروژه قطار سریع السیر تهران به مشهد در نظر گرفت.

سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: خوشبختانه ما در هر شرایط زمانی که قرار گرفته ایم گزارشاتی نسبت به گذشته، حال و آینده وضعیت استان‌های کشور و یا هر شهر ارائه می‌شود.

وی افزود: با وجود اینکه پیشرفت‌های خوبی در استان خراسان رضوی و نیز شهر مشهد داشته‌ایم ولی کارهای زیادی در این شهر نیاز است طبیعتا این حرکت بزرگ نیازمند همکاری و دست به دست دادن تمامی مسئولان کشوری، استانی و شهری است.

هاشمی در رابطه با گزارشات نامطلوبی که از شهر مشهد شنیده می‌شود، اظهار کرد: خیلی جای نگرانی نیست به دلیل اینکه عملکردهای خوبی در مشهد وجود داشته است اما نگران باید آن دسته از افرادی باشند که قصد دارند کارها را آغاز و یا انجام دهند.

وی در رابطه با پروژه قطار سریع السیر تهران - مشهد و پیشرفت آن تاکید کرد: این پروژه همچنان در حال اقدام و کار است  البته از حرکت کند آن نمی شود چشم پوشید و با صحبت هایی که پیمانکار آن انجام شده است قول بر این داده است تا این پروژه سرعت خود را افزایش دهد.

وی در رابطه با تاریخ بهره برداری از این پروژه عظیم را نامعلوم عنوان کرد و گفت: تا تحقیقات و بررسی های ما کامل نشود تاریخ مشخصی نمی توان برای اتمام این پروژه در نظر گرفت.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon