مطالبات کارگری "فارسیت" دورود پرداخت می‌شود

مطالبات کارگری "فارسیت" دورود پرداخت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار دورود گفت: قبل از فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا حسینی نسبت به پرداخت ۵ ماه حقوق معوقه کارگران کارخانه فارسیت دورود پرداخت می شود و تا پایان سال کلیه مطالبات کارگران پرداخت می شود.

ماشاءالله نعمتی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در دورود، اظهار کرد: با توجه به مشکلات کارگری شرکت فارسیت دورود جلسه ای در دفتر معاون وزیر تعاون کار ور فاه اجتماعی برگزار شد تا به این موضوع رسیدگی شود.

 وی افزود: کارگران این کارخانه از 10 تا 15 ماه حقوق معوقه دارند و در چند ماه گذشته پیگیری های زیادی از سوی استاندار لرستان، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری دورود از طریق وزارت کار و  شرکت فارس و خوزستان در خصوص رفع مشکلات کارگری انجام شده است.

 فرماندار دورود بیان کرد: در جلسه ای که در دفتر معاون وزیر تعاون کار ور فاه اجتماعی برگزار شد  فیروزآبادی قائم مقام وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی، استاندار لرستان، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و بانک های عامل، مدیرعامل فارس و خوزستان و معاونان آن و تعدادی از نمایندگان کارگران فارسیت برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه پس از بحث و بررسی مقرر شد که دو سهامدار عمده فارس و خوزستان و بانک رفاه متعهد شدند قبل از فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا  حسینی نسبت به پرداخت 5 ماه حقوق معوقه کارگران اقدام کنند و تا پایان سال کلیه مطالبات کارگران را پرداخت کنند.

 نعمتی عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد که شرکت بهراد تا 15 دی ماه راه اندازی شود و تعدادی از کارگران فارسیت در کارخانه بهراد مشغول به کار شوند و در صورت تمایل کارگران شرکت فارسیت نسبت به بازخرید کارگران اقدام کند.

فرماندار دورود گفت: در این جلسه استاندار لرستان با توجه به سفر وزیر تعاون کار و رفاه به شهرستان دورود هم زمان با سفر هیئت دولت با استان لرستان  و قول مساعد ایشان برای رفع مشکلات واحد های تولیدی خواستار تسریح در وعد های وزیر شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon