تخفیف ۱۸ میلیارد ریالی شرکت ‌برق قزوین به مشترکان صنعتی

تخفیف 18 میلیارد ریالی شرکت ‌برق قزوین به مشترکان صنعتی

خبرگزاری تسنیم: معاون شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در تابستان امسال ۱۴۳ مشترک صنعتی در برنامه تعطیلات تابستانی شرکت کردند که سبب کاهش ۴۷ مگاوات پیک همزمان شدند و مبلغ ۱۸ میلیارد و ۷۲۹ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال تخفیف گرفتند.

سید باقر بابایی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به این که سهمیه بخش مدیریت مصرف برق در سال 93 در این شرکت 28 مگاوات بوده است اظهار کرد: طبق اقدامات صورت گرفته در اموراجرایی این معاونت 56/39 مگاوات کاهش مصرف پیک بار در استان اتفاق افتاده است که برابر با 201 درصد عملکرد در شش ماه نخست سال 93 است.

وی افزود: در این مدت مشترکین صنعتی در استان قزوین 292 درصد کاهش مصرف در ساعات پیک بار را داشته اند و پس از آن مشترکین کشاورزی با 90 درصد توانستند بیشتری درصد کاهش در ساعات پیک بار را کسب کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به این که بخش زیادی از مصرف برق استان در بخش اداری است گفت: در این بخش نیز مصرف برق در ساعات اوج مصرف 72 درصد کاهش داشته است.

بابایی با اشاره به کاهش 59 درصدی مصرف پیک بار در بخش تجاری تصریح کرد: در بخش خانگی نیز 61 درصد کاهش در مصرف در ساعات اوج بار اتفاق افتاده است.

وی این کاهش محسوس مصرف در ساعات پیک مصرف را حاصل اطلاع رسانی و آگاهی مردم و اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف در تابستان امسال دانست و خاطرنشان کرد: در بخش مدارس نیز 62 درصد در مصرف ساعات پیک بار کاهش ایجاد شده است.

 چگینی گفت‌: امورهای اجرایی البرز، جنوب قزوین، بوئین زهرا، آبیک، تاکستان، محمدیه، شمال قزوین، مینودر و آوج به ترتیب رتبه‌های اول تا نهم را در زمینه میزان تاثیر در کاهش پیک بار در سال جاری کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon