۸۱۵ طرح اشتغال زایی در کمیته امداد خراسان جنوبی اجرا شد

815 طرح اشتغال زایی در کمیته امداد خراسان جنوبی اجرا شد

خبرگزاری تسنیم: معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۱۵ طرح اشتغال زایی در کمیته امداد استان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند و به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد خراسان جنوبی، مهدی خزاعی‌عرب  اظهار داشت: امسال 14 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به کمیته امداد استان ابلاغ شده است.

وی نظارت را از مهم‌ترین ارکان مدیریت دانست و افزود: از ابتدای امسال تاکنون 26 هزار و 512  طرح اشتغال توسط کارشناسان این نهاد مورد نظارت قرار گرفت.

خزاعی‌عرب گفت: در همین راستا و به منظور پایدارسازی اشتغال ایجاد شده، افزایش بهره‌وری مشاغل، پشتیبانی از مجریان طرح‌های اشتغال و حصول اطمینان از عدم انحراف سرمایه در اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفائی، امر نظارت به عنوان یکی از اولویت‌های این حوزه قرار گرفته و در سه سطح مدیریت شهرستان، استان و مرکز انجام می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت طرح‌های اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد نسبت به دیگر دستگاه‌های اجرایی را نظارت مستمر کارشناسان این نهاد بر روند اجرای طرح‌ها دانست.

خزاعی‌عرب بیان کرد: در حال حاضر 27 کارشناس و ناظر فنی به صورت مستقیم بر اجرای طرح‌های اشتغال در استان نظارت می‌کنند.

وی فراهم کردن زمینه نظارت و کنترل بر مراحل مختلف فرآیند اشتغال و خودکفایی مددجویان اعم از استعداد سنجی، آموزش فنی و حرفه‌ای، کاریابی و کارورزی را از مهم‌ترین اهداف نظارت بر طرح‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon