همایش حجاب و عفاف در مریوان برگزار شد

همایش حجاب و عفاف در مریوان برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: همایش حجاب و عفاف با هدف روشنگری در مورد برنامه‌های ماهواره‌ای مخرب در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، ماموستا مصطفی شیرزادی ظهر امروز در همایش حجاب و عفاف که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان برگزار شد اظهار کرد: در دین مبین اسلام زنان تنها برای مردان خود می‌توانند خود را زینت دهند اما امروزه تهاجم‌ فرهنگی به دنبال عکس کردن این موضوع در جامعه است.

وی گفت: ترویج مدگرایی و ارائه مدهای آرایشی و پوشش زننده یکی از بیشترین تبلیغاتی است که از سوی فیلم و سریال‌های فارسی زبان وابسته به بیگانگان استفاده شده که مهم‌ترین هدف آن سست کردن بنیان خانواده‌ها و از بین بردن سبک زندگی اسلامی است.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: رسانه‌های غربی به ویژه شبکه‌های ماهواره‌ای که از سوی جامعه غرب هدایت می‌شود تفکر مسلمانان را نشانه رفته‌اند و با غلط نشان دادن این رفتارها سعی بر جا‌به جا نمودن فرهنگ مردم دارند و می‌خواهند فرهنگ غلط خود را در جوامع اسلامی رواج دهند.

وی گفت: در دین مبین اسلام اولین و اخرین نصیحتی که برای بندگان خدا شده است داشتن اخلاقی حسنه و نیکوست ولی تمامی برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان دقیقاً برخلاف تمامی این ارزش ها و باورها است.

ماموستا شیرزادی افزود: داشتن حجاب و عفاف برای خانم‌ها و آقایان یکی از راه‌های مبارزه با فساد اخلاقی و اجتماعی است و بر همین اصل نیز اسلام داشتن حجاب را برای مسلمان بویژه بانوان واجب کرده است.

وی تصریح کرد: برخی پوشش‌های تبلیغی در برنامه‌های ماهواره‌ای با برهنگی تفاوتی ندارد و هدف از نمایش این برنامه‌ها ترویج بی‌ بندوباری در جوامع هدف است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon