«استعدادیابی» اولویت‌های هیئت ورزش ناشنوایان اصفهان است

«استعدادیابی» اولویت‌های هیئت ورزش ناشنوایان اصفهان است

خبرگزاری تسنیم: سرپرست جدید هیئت ورزش ناشنوایان اصفهان گفت: یکی از اولویت‌های هیئت ناشنوایان استان اصفهان پس از حضور من، تلاش در راستای استعدادیابی در عرصه ورزش ناشنوایان است.

سعید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون انتخابش به عنوان سرپرست هیئت ورزش ناشنوایان استان اصفهان اظهار داشت: هنوز این انتخاب به صورت دقیق مشخص نیست چرا که حکم و ابلاغ رسمی نیامده اما امیدوار هستم پس از ابلاغ حکم بتوانم خدمات شایسته‌ای به ورزش ناشنوایان انجام داده تا این افراد نیز شرایط مناسبی از نظر ورزشی داشته باشند.

وی درباره برنامه‌هایی که برای این هیئت در نظر دارد، افزود: داشتن برنامه نیازمند یک تحلیل درست از وضعیت ورزش ناشنوایان و فعالیت‌های هیئت ناشنوایان بوده تا بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی در این عرصه فعالیت کرده و شرایط مطلوبی را برای این افراد ایجاد کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ما باید بررسی کنیم که از نظر حرفه‌ای هیئت ناشنوایان چه ظرفیت‌هایی دارند و منابع سخت افزاری این هیئت را بررسی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت استعدادیابی در عرصه ناشنوایان و کم‌شنوایان، گفت: ما باید با توجه به ظرفیت مناسب افراد ناشنوا و کم شنوا در ورزش استفاده کرده و با سرکار آوردن افراد متخصص شرایطی را ایجاد کنیم که ناشنوایان یا کم شنوایان استان به سمت ورزش ترغیب شده و وضعیت بهتری پیدا کنند.

صادقی بیان کرد: ناشنوایان و کم شنوایان در عرصه‌های مختلف کشور توانمندی‌های مناسبی از خود به نمایش گذاشته و امیدوارم با حضور من در سمت رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان شرایط مطلوبی برای فعالیت این افراد پیش آید.

انتهای پیام/ آ

دهه کرامت
پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon