ده‌ها نفر پس از آتش‌سوزی کشتی یونانی هنوز مفقود هستند

ده‌ها نفر پس از آتش‌سوزی کشتی یونانی هنوز مفقود هستند

خبرگزاری تسنیم: در جریان حریق کشتی مسافربری در سواحل یونان ۱۰ نفر کشته شده‌ و هنوز اطلاعی از سرنوشت ۴۱ نفر دیگر در دست نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالیکه جستجوها در روز سه‌شنبه نیز ادامه دارد، مقامات مطمئن نیستند ده‌ها نفر مسافری که نام‌شان در لیست بوده و در جریان آتش‌سوزی کشتی نورمن آتلانتیک مفقوط شده‌اند، غرق شده‌اند یا لیست اسامی مسافرین کشتی دقیق نبوده است.

مقامات ایتالیایی و یونانی در همین حین جستجوی هوایی در اطراف منطقه‌ای که این کشتی دچار آتش‌سوزی شده بود را ادامه می‌دهند.

این کشتی روز یکشنبه (30 آذر) در حالیکه عازم بندر ایتالیایی آنکونا بود نزدیک جزیره کرفو یونان دچار حرق شد. دلایل این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیستند.

اسناد کشتی می‌گویند که 478 مسافر و خدمه در روی عرشه حضور داشتند. 10 نفر از مسافرین کشته شده‌اند در حالیکه 427 نفر طی عملیاتی گسترده و سخت نجات یافته‌اند. با این احتساب 41 نفر هنوز جزب مفقودین به شمار می‌روند.

اظهارات نجات‌یافتگان سندی دال بر اینکه این تعداد مسافر مفقود شده‌اند ارائه نمی‌کند. خبرگزاری آلمان اعلام کرده که مقامات می‌گویند در حال بررسی احتمال حمل مهاجرین غیرقانونی در این کشتی هستند.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داده که در سواحل آلبانی یک قایق نجات خالی پیدا شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان