مجموعه ۵ جلدی رمان "زندگی پیامبر اکرم(ص)" منتشر شد‌

مجموعه 5 جلدی رمان "زندگی پیامبر اکرم(ص)" منتشر شد‌

خبرگزاری تسنیم: انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به چاپ و انتشار رمان زندگی حضرت محمد(ص) به صورت هشت کتاب در پنج مجلد اقدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به نقل ازروابط عمومی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، قرآن داستان نیست اما با این حال توجه خاصی به قصه دارد و درک عمیق قصه‌های قرآن به غیر از تفسیر محتوای دینی آن، نقد داستانی نیز طلب می‌کند.

در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به چاپ و انتشار رمان زندگی حضرت محمد(ص) به صورت هشت کتاب در پنج مجلد اقدام کرده است.

این مجموعه کتاب از مجموعه قصه‌های قرآنی و در قالب « کتاب‌های پروانه » و ویژه گروه سنی نوجوان به قلم نقی سلیمانی و تصویرگری رضا مکتبی برای نخستین بار در سال 1385 توسط به نشر چاپ شده و تا کنون چهار دوره چاپ را در قطع وزیری کوتاه پشت سر گذاشته است.

مجموعه «پیامبر» تلاشی است بر محور و خط قرآن برای کسانی که می‌خواهند راجع به راه و روش زندگی، شناخت حالات، شخصیت و حوادث زندگی حضرت محمد(ص) و همچنین مفهوم آیات قرآنی مربوط به ایشان بیشتر بدانند.

مجموعه «پیامبر» که کتاب‌هایی با موضوعات تولد، کودکی، نوجوانی، جوانی و بزرگسالی حضرت محمد(ص) را شامل می شود، تا کنون موفقیت ها و جوایز متعددی را همچون برنده لوح زرین و دیپلم افتخار از کانون پرورش فکری کودکان در سال 1389، برنده جشنواره قصه های قرآنی در بخش رمان و همچنین برنده بهترین کتاب به خاطر تحقیق جامعه و پرداخت خوب و لطیف در جشنواره کتاب سال مجله سلام بچه ها در سال 1389 کسب کرده است.

شیوه نگارش کتاب «پیامبر» که یکی از مجموعه های قصه های قرآنی محسوب می شود، گاه رُمان، گاه قصه و در برخی موارد همراه با نقد و بررسی از منظر داستان است.

علاقه مندان به تهیه مجموعه کتاب «پیامبر» و همچنین سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon